Hotmail volledig vergrendeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dijaken

Gebruiker
Lid geworden
20 mrt 2006
Er moet iemand proberen aanloggen hebben op mijn user, gevolg ik kan niet meer aanloggen, zelfs met de geheime vraag gaat het niet! Krijg volgende boodschap:

U heeft te vaak geprobeerd uw accountgegevens te controleren. Kies een andere optie voor het opnieuw instellen van het wachtwoord of probeer het later opnieuw.

Heeft iemand een oplossing? Er staat nog mail in die ik nog nodig heb.

Je moet volgens mij even een paar uur wachten. Als het goed is doet hij het dan weer.

Gr Mark

Nee want het is duidelijk dat iemand probeerd om achter het wachtwoord te komen.
Als je bij hotmail iets van 10 keer fout je wachtwoord in toets dan krijg je een melding
dat het tevaak geprobeerd is en kun je er een paar een niet op

Als je gehackt bent dan krijg je gewoon de melding (onjuist wachtwoord)

Ik denk dat ik nu een week gewacht heb om nog eens te proberen aan te loggen. Maar het lukt niet meer.
Het enige wat ik kan doen is een mail sturen naar mijn adres om het paswoord weer in te stellen :confused:
Lijkt me hier wel onlogisch aangezien ik deze mail niet meer kan openen.

Zelfs met mijn favoriete historische persoon lukt het nie meer:

volgende fout!!!

Had meer of een week gewacht!

Deze optie is tijdelijk niet beschikbaar, omdat er te vaak verkeerde gegevens zijn opgegeven. Probeer een andere optie voor opnieuw instellen of probeer het later nog eens.

Kan ik nergens naar mailen?

JA!
dat probleem heb ik vandaag dus ook gekregen! :'(
ben er erg verdrietig over al mijn contactpersonen weg!
heb al paar keer een ander wachtwoord gemaakt maar wou niet baten,
mischien een nachtje wachten ? ik zou het egt niet meer weten
plz kan iemand reageren?
hotmail contacteren? kon geen email van hun vinden :(
mischien heb ik wel een idee hoe het gekomen is,
ik had messenger discovery geinstaleerd en uit gedaan of geuninstaleerd en toen wou ik msn weer opstarte en gaf die dat aan :S!
plz help
mvg paul

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan