Hotmail vraagje

Status
Niet open voor verdere reacties.

drive

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2007
Berichten
788
Goedenavond, wij hebben net een nieuwe laptop met Windows 8 erop. Het is een Asus computer. Ik heb hem net geïnstalleerd en ik wil mijn Hotmail openen. Maar dat lukt niet. Hoe werkt dat? Want als ik dat probeer te openen, dan kan ik een bestaand account gebruiken of een nieuw account. Maar als hoofd e-mailadres had ik niet mijn Hotmail gebruikt, maar een ander e-mail adres. Maar daar kan ik op deze laptop nog geen mails ontvangen. Ook wil ik weten of je verplicht bent om outlook te koppelen met je Hotmail. Dat wil ik namelijk niet. Wie kan me hier verder mee helpen?
 
Je kan hotmail (en de meeste mail) gewoon openen via een browser... Je email adres + het password en natuurlijk de URL zijn alles wat je nodig hebt (en een browser natuurlijk maar dat zit wil goed :) )
 
Ga met de muis naar rechts onderaan het scherm en klik op 'Instellingen'. Klik vervolgens op 'Aan/Uit' en 'Uitschakelen'.
 
Laatst bewerkt:
Oke bedankt. Het afsluiten is gelukt, hotmail nog niet.
 
Wie kan me verder helpen? Het lukt nog steeds niet met mijn hotmail. Ik heb het net nog een keer geprobeerd. Als ik mijn primaire e-mailadres wil veranderen, dan kan ik kiezen uit 4 dingen achter het @. Onder andere Hotmail.com. Dat had ik gedaan. Maar ik kreeg de foutmelding dat het niet beschikbaar is. En als ik daaronder klik om een ander e-mailadres te gebruiken, dan krijg ik de melding dat ik Hotmail.com niet mag gebruiken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan