hotmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

gunther online

Gebruiker
Lid geworden
24 dec 2002
is het mogelijk dat iemand mij mails verstuurd, deze heeft een hotmail adres...;mar ik kan niet zien wie hij is...kan iemand een email adres aanmaken , zodat ze volledig maar dan ook volledig obekend blijft....is er géén enekele mogelijkheid om na te gaan van wie deze mails komen...heeft wel een emailadres, hotmail.com... maar kan ik dit uitpluizen...
deze stuur mij vanalle brol door...en ik wil weten van wie dit komt...of heeft hij valse gegevzens ingeveld??? kan dit zomaar?
een hopeloze vrouw
dank u

Begrijp dat je er nog steeds last van heb!
Sla in iedergeval die Mails op zodat je er aangifte mee kan doen.
Sla ook je adres boek op,zodat je niet dat kwijt bent.Liefst in een txt bestand.
Verwijder de map Credentials in Document and Settings/Uw naam/Local Settings/Applicati settings/Microsoft/Credentials<<deze verwideren, windows maakt zelf nieuwe aan
Maak ander adres aan en vul daar alleen de adressen in die je vertouw,doe dat handmatig.En gebruik je oude adres niet meer!!!!

Is het zo dat je dat adres ook gebruik voor Helpmij,stuur dan een mail naar webmaster@helpmij.nl en leg uit waarvan de verandering het gevolg is,dan hou je dit zelfde.

Als je adres weet kun je toch gewoon even mailen of hij ermee wil stoppen?

onbekende afzender

kan ik dan op géén enkele manier te weten komen, van wie die mails komen? kan ik niet uipluizen, oa bij profiel ofzo...te wetetn te komen, wie het is? of zijn er programma' die kunnen napluizen, van wélke pc dit bv kan komen?
mvrg..

waarschijnlijk niet, is via hotmail....ofwel??

jeroendenoot > mailen om te vragen ermee op te houden is het domste wat je kan doen. Het word overal afgeraden op spam te reageren omdat op die manier de spammer weet dat het adres nog gebruikt wordt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan