Een soortgelijk bedrag kreeg ik ook te horen. Ik heb namelijk met HP gesproken, een week of twee geleden, omdat HP weigerde de klacht via de winkel in behandeling te nemen. Ik moest dus eerst zelf de storing melden, en daarna heb ik het in de - hopelijk capabele - handen van de winkelier achtergelaten. Het garantieverhaal van Patrick wordt door de computerwinkel onderschreven, HP beweert dat die garantie van 2 jaar hier niet geldt omdat de HP Compaq nc6120 een zakelijk product is. Maar ik zie niet in wat ik daarmee te maken heb: ik heb 'm gewoon als particulier in een winkel gekocht.
Hoe dan ook: HP doet moeilijk, maar de winkelier lijkt niet al te bezorgd. Ondertussen heb ik nog steeds mijn laptop niet terug, maar goed.
Jnanas, ik adviseer je om je gelijk vriendelijk doch dringend te halen bij de computerwinkel waar je de laptop hebt aangeschaft. Dat is de partij waarvan je hem hebt gekocht. In feite hebben we helemaal niets met HP te maken.