HP Compaq: moederbord kapot door stof?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Zelfde probleem met mijne HP...
Volgens HP een gekend probleem.
Die van mij is ook geen 2 jaar oud, dus volgens de wet normaal nog onder garantie,
maar volgens HP niet!!!!
Herstelling bij HP zou rond de 730 euro kosten.:(
 
Een soortgelijk bedrag kreeg ik ook te horen. Ik heb namelijk met HP gesproken, een week of twee geleden, omdat HP weigerde de klacht via de winkel in behandeling te nemen. Ik moest dus eerst zelf de storing melden, en daarna heb ik het in de - hopelijk capabele - handen van de winkelier achtergelaten. Het garantieverhaal van Patrick wordt door de computerwinkel onderschreven, HP beweert dat die garantie van 2 jaar hier niet geldt omdat de HP Compaq nc6120 een zakelijk product is. Maar ik zie niet in wat ik daarmee te maken heb: ik heb 'm gewoon als particulier in een winkel gekocht.

Hoe dan ook: HP doet moeilijk, maar de winkelier lijkt niet al te bezorgd. Ondertussen heb ik nog steeds mijn laptop niet terug, maar goed.

Jnanas, ik adviseer je om je gelijk vriendelijk doch dringend te halen bij de computerwinkel waar je de laptop hebt aangeschaft. Dat is de partij waarvan je hem hebt gekocht. In feite hebben we helemaal niets met HP te maken.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan