Stefan1321987
Gebruiker
- Lid geworden
- 5 sep 2007
HP en BCC
aa
aa
Laatst bewerkt:
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Welkom op Helpmij.
Mag ik vragen wat je hiermee op Helpmij wil bereiken?
Dat komt niet duidelijk in je lap tekst over. Het leek mij meer een beklag dan een vraag.Of anderen hier ook problemen mee hebben en wat ik hiermee moet/kan.
Iedereen heeft wel eens problemen met apparaten en meestal ligt het probleem bij de gebruiker . Echter in jouw geval ligt het aan de hardware , dus moet de winkelier jou tevreden stellen ondanks het feit dat zij in de kleine lettertjes stellen dat zij de laptop 3 x ter reparatie willen innemen ,Jij hebt recht op een goed werkend ding .
Ik zou een zeer boze ( aangetekende )brief sturen naar het hoofdkantoor van BCC gericht aan de grote baas aldaar , jouw hele relaas plus de rekening van de door jouw gemaakte kosten
Geef hun niet meer de gelegenheid om het ding eventueel weer te repareren en eis je geld terug . .
Ga dan ( zoals Harry ) naar de plaatselijke pc-boer , daar krijg je veel meer service .
De consumentenbond of tv-programma's zoals kassa en radar inschakelen helpt ook .
Hans
Hallo Stefan ,
Ik heb 2 jaar geleden eens iets uitgezocht over de garantie , dit omdat ik sterk het idee had dat mijn oude buurman belazerd werd met zijn laptop . Het ding ( € 800 ) ging na 14 maanden kapot ( moederbord ) . De winkel ( ik noem geen naam maar het begint met een B en eindigt op een C ) heeft hem gerepareerd , kosten € 480 . Ik heb mijn buurman aangeraden om hier geen genoegen mee te nemen , dit omdat de garantieduur 24 maanden is , 1 jaar garantie van de winkelier plus nog een jaar fabrieksgarantie . Veel winkelketens hanteren maar 1 jaar garantie maar door hun op de feiten te wijzen valt er toch wel wat te regelen en dan noemen ze dat coulance . Buurman heeft maar € 320 betaald , hoort dus gratis te zijn .
Een winkelier hoort degelijk spul te leveren , die van jou is niet degelijk en behoort omgeruild te worden voor een nieuwe ( in dezefde prijsklasse ). Ook de door jouw gemaakte kosten zijn mi. te claimen .
Hans
Ja , Ik zou zeer boos zijn .
Maar wees niet boos op het personeel , wel op de bedrijfsleider . Ga ook niet in discussie met het personeel maar vraag gelijk naar de bedrijfsleider .
Hans
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.