Mijn HP Envy 5642 printer is slechts 5 maanden oud, maar heeft problemen met afdrukken foto's. 10 x 15 fotopapier wordt soms na printopdracht blanco uitgeworpen. A4 HP fotopapier van 250 gr. blijft vastzitten in printer: 300 gr. A4 gaat er wel gewoon doorheen met goede afdrukkwaliteit, maar met witte rand aan èèn kant op afdrukzijde en zwarte strepen op achterzijde. De instelling staat wel op randloos. Ook vaak de melding op display printer: papierstoring / papier is op, terwijl dit niet zo is. Die displaymelding zie je niet op beeldscherm van desktop pc verschijnen.
Bij gewone A4 afdrukken op normaal printpapier is er niets aan de hand. Volgens controle binnen het menu van de printer is de software juist en ook de drivers. Ik gebruik originele cartridges.
Hebben jullie tips om te voorkomen dat afdrukken foto's niet goed gaat? De instellingen staan goed, èèn vel tegelijk erin, originele cartridges. Kan het liggen aan het soort fotopapier? Ik gebruik glans.
Bij gewone A4 afdrukken op normaal printpapier is er niets aan de hand. Volgens controle binnen het menu van de printer is de software juist en ook de drivers. Ik gebruik originele cartridges.
Hebben jullie tips om te voorkomen dat afdrukken foto's niet goed gaat? De instellingen staan goed, èèn vel tegelijk erin, originele cartridges. Kan het liggen aan het soort fotopapier? Ik gebruik glans.