HP Officejet J5780 Cardridgefout

Status
Niet open voor verdere reacties.

Vraagjes

Gebruiker
Lid geworden
26 nov 2008
Berichten
69
Ik heb dus een Officejet J5780 van HP. Ik heb daarin 2 cardridges, een kleuren (niet orgineel) en een zwarte. (orgineel).

Ik krijg de melding: Cardridgefout: Vervang de rechter cardridge.
De rechter cardridge is de zwarte, de orginele.
Ik heb alle reset-trucjes uitgeprobeerd, stroom eraf gehaald, alles wat maar enigsinds mogelijk was.

Iemand een oplossing?
 
Kijk of de tips die hier staan ook bij jou zijn uit te voeren.

Tijs.
 
Ik heb de opties geprobeerd. Echter geen een werkte bij mij...
 
Kijk of dit je iets verder helpt:
No Subject by delnagel (9/21/11 9:00 PM) reply + / -
After reading all the threads and nothing worked I discovered that the uderside of carriage access has a peg about 4 inches from the left side and a couple inches from the front of the printer. This enters hole in the lower part of the printer where it is supposed to push on something. That something appears to be pivoted or hinged at the bottom. I found it laid back, pointing to the rear of the printer. With a narrow screwdriver I was able to flip it erect where it stayed by itself. That fixed my problem. The printer went through its 5-minute check routine and then started printing.

Kan ook een ontwerpfout zijn van HP. Neem dus contact op met de leverancier of rechtstreeks met HP: Zie deze link, met het volgende relevante citaat:
Re: HP Photosmart 2610 Remove Right Cartridge Error by Stelios (7/10/09 2:06 PM) reply + / -
I have had the right cartridge error on a HP Officejet j5780
All models with the same cartridge holders have the same design flaw.
Under warranty I took mine to their handling agent who immediately said we have plenty like it, once verified we will send you a replacement printer
Excellent service NO
They sent me another with the same problem.
I hope the class law group gets a good hearing as they are seeking to force HP to withdraw all products with a similar design.
It will cost them the millions they saved by opting for reduced costs.
I am off to law and court to force a full refund if they do not give one under the lemon unfit for purpose consumer law.
Many countries have a small claims process as well for cases like this.
Join the club force a refund and junk HP forever

Tijs.
 
Hetzelfde probleem

Wij hebben precies hetzelfde probleem. Maar bij het nakijken van de rechter cartridge brak het scharnier van de deksel, dus exit printer. Geen bedrijf kunnen vinden die dit kan maken. Slechte kwaliteit, het zijn heel dunne plastic verbindinkjes onder een zware kap, geen wonder dat die snel breken. Wij moeten dus al na 3 jaar weinig (thuis)gebruik een nieuwe printer aanschaffen. Voor ons geen HP meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan