alexander59
Gebruiker
- Lid geworden
- 1 nov 2010
- Berichten
- 8
ik heb een officejet j6410 en die geeft nu een cartridge error aan. ik moet de rechter cartridge vervangen. Ik kan ook niet scannen of kopieren, staat gewoon helemaal vast. Ik heb de cartridge, die nog ruim half vol is en een paar maanden oud, schoongemaakt, met #9 full reset gegeven, maar het probleem blijft. Wie kent dit probleem en heeft een oplossing?
Ik heb ook HP gebeld maar zonder succes. Met dat telefoontje ben ik er achter gekomen dat dit mijn laatste HP printer is. Op mijn vraag wat het kan zijn kreeg ik de vraag hoe oud de printer is en of er nog wel garantie op zit. Na ff zoeken bleek dat niet het geval te zijn en zou ik doorverbonden worden naar de afdeling buiten garantie. Dat gaat dan €20,-- kosten. een belachelijke regeling waar ik behoorlijk pissig door ben. De enige info op dat 0900 nummer was juridische prietpraat. Waardeloze service!!
Ik heb ook HP gebeld maar zonder succes. Met dat telefoontje ben ik er achter gekomen dat dit mijn laatste HP printer is. Op mijn vraag wat het kan zijn kreeg ik de vraag hoe oud de printer is en of er nog wel garantie op zit. Na ff zoeken bleek dat niet het geval te zijn en zou ik doorverbonden worden naar de afdeling buiten garantie. Dat gaat dan €20,-- kosten. een belachelijke regeling waar ik behoorlijk pissig door ben. De enige info op dat 0900 nummer was juridische prietpraat. Waardeloze service!!