hanslobregt
Gebruiker
- Lid geworden
- 7 mei 2007
Ik heb een probleem met internet. De PC werd geleverd met Windows media center. Er zit een recovery schijf op indien er iets misgaat. Om een lang verhaal kort te maken: ik heb de C schijf moeten formatteren ivm vastlopen en foutmeldingen. Ik probeerde met de door mij gemaakte herstelschijven het systeem opnieuw te installeren, maar dit lukt niet. Na de 1e cd pakt hij de 2e niet meer. Recovery schijf doet het ook niet meer.
Uiteindelijk een hele ander versie op de PC gezet (XP prof). die draait wel, maar ik kom niet meer op internet. Als ik verbinding aanklik zie ik wel LAN verbinding staan maar meer niet. Vlg mij zit er ook een driver realtek in het appaat ( 8201 CL/ nergens sftware te vinden), maar ik weet niet of dat het probleem is. Wat doe ik fout of wat ontbreekt er? Bij mijn andere pc( die het wel doet) zie ik wel 2 pictogrammen staan bij internet verbinding: 1. internet connection en 2.LAN connection.
Wat doe ik fout of wat moet ik nog installeren????
Uiteindelijk een hele ander versie op de PC gezet (XP prof). die draait wel, maar ik kom niet meer op internet. Als ik verbinding aanklik zie ik wel LAN verbinding staan maar meer niet. Vlg mij zit er ook een driver realtek in het appaat ( 8201 CL/ nergens sftware te vinden), maar ik weet niet of dat het probleem is. Wat doe ik fout of wat ontbreekt er? Bij mijn andere pc( die het wel doet) zie ik wel 2 pictogrammen staan bij internet verbinding: 1. internet connection en 2.LAN connection.
Wat doe ik fout of wat moet ik nog installeren????