HP Photosmart C4680

Status
Niet open voor verdere reacties.

sytske

Verenigingslid
Lid geworden
13 nov 2005
Ook na hulp van de HP helpdesk krijg ik de printer alleen aan de praat voor copie.Op XP draait ie prima.HP suggereerd dat het aan mijn stuurprogramma Windows 7 ligt.Ik heb verschillende malen zoals geadviseerd door HP alle HP software verwijdert en opnieuw geinstalleert
Graag uw advies .Bij voorkeur in Jip en Janneke stijl.
groeten Sytske

Bedankt voor uw advies.Beiden vinden geen HP op mijn pc!

Deze twee geven niet de mogelijkheid om de zaak te redden.Ik ga morgen met printer en laptop onder mijn arm naar een echte computersmid om zowel Windows 7 als de printer opnieuw te laten installeren .Dat kost een bak met geld ,maar dat moet dan maar.Ik ben lid van deze site omdat ik een totale nitwit ben op dit gebied en juist probeer deze situaties te voorkomen.Ik ben zo dom geweest om windows 7 er op te laten zetten bij een beginnend pc winkeltje die voor data backup,installatie,terug zetten en windows cd € 200 berekende.Ik dacht goed uit te zijn.Mijn vader zij al goedkoop is duurkoop en dat is dus weer eens een keertje bewezen.
Als iemand voor morgenochtend 11.00 nog een zeer heldere ingeving krijgt,dan houd ik mij zeer aanbevolen.
Ik dank dorado voor zijn bijstand.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan