HP Renew producten.

Status
Niet open voor verdere reacties.

princessjuh

Gebruiker
Lid geworden
23 jan 2007
Berichten
222
Hallo!

Ik wil een nieuwe laptop kopen en ik kwam op deze site terecht en was al verbaasd over de lage prijs van de HP laptops, totdat ik erachter kwam dat het HP Renew producten zijn. Meer hierover: http://h40046.www4.hp.com/hprenew/nl/nl/index.html

Mijn vraag is of het wel verstandig is om een Renew product aan te schaffen? Ja ik heb al via Google gezocht naar gebruikerservaringen maar kwam niet verder.

Groetjes!
 
Hoi,

Je weet nooit wat ermee gebeurd is ....
Kan maar zo uit een retourzending van de Mediamarkt komen (bijvoorbeeld); overigens verkopen dit soort dozenschuivers zelf ook 'renew-producten' van verschillende merken.
Reden waarom je mij alleen bij de mediamarkt zult zien voor de 'look and feel' waarna ik vervolgens het product elders koop ....

Kijk voor het exacte merk/type wat het prijsverschil is zoals op kieskeurig.nl of tweakers.net.
Kortom: ik zou het niet doen.
 
Oh oke, jammer! Mijn budget is maar 500. Mijn voorkeur ging uit naar een HP laptop, hoor er veel positieve dingen over, de Wehkamp heeft er een voor 450 euro maar de levertijd is 2 weken en ik moet hem zo snel mogelijk hebben.

Dan ga ik denk ik maar voor deze Acer Travelmate
http://www.centralpoint.nl/notebook...te&utm_campaign=27906&utm_medium=tradetracker

Maar kan geen een review erover vinden dus wat denken jullie?

Deze HP is ook wel mooi alleen de processor is niet zo goed toch? (1.86 ghz) Wil er Sims 3 op kunnen spelen.
http://www.dunnet.nl/ProductDetails.aspx?en=20023144
 
Hoi,

Ik ben niet zo gecharmeerd van Acer laptops, maar dat is subjectief.
Ik ben wél gecharmeerd van HP laptops ... ik heb er zelf één en een aantal aardige kennissen van mij.
Dus mijn keus zou wel duidelijk zijn.
Kijk voor die prijs ook eens bij Dynabyte ... die hebben deze aanbieding een gigje meer ram.
Voor beiden geldt - belangrijk - de 64-bitversie van Win7, die meer dan 3 Gig ram ondersteunt.
 
Laatst bewerkt:
Even een update.
Laptop is een paar dagen geleden geleverd, en werkt prima! Ben er wel tevreden over en de Sims 3 draait er ook goed op. Maar waar ik net achter kwam:
Op de site staat bij videokaart 'ATI Mobility Radeon HD 5470'
En kijk ik net bij apparaatbeheer (ook op systemrequirementslab.com staat dat, en ccleaner geeft dat ook aan) dat de videokaart geen 5470 maar een 4250 is. :mad:
Niets mis met die kaart maar om nou zulke dingen op de site te vermelden terwijl het niet waar is is toch oplichterij?

Dus wat vinden jullie? Even de Wehkamp bellen of maar laten zitten?
 
Ja ik dacht dus ook dat er een 5470 inzat.
Op de doos waar de laptop inkwam staat wel een sticker met G62-B60D en ook op het laptopschermpje staat in de hoek 'G62' en ook onder systeem bij model staat: G62 Notebook PC. Dus ik neem aan dat het wel het juiste type is?
 
PC Wizard geeft dit aan
24cikd4.jpg


En op de onderkant zit alleen een sticker van de Windows 7 product key..
 
Processor klopt in ieder geval.Net als je ram hoeveelheid.
Ik moet je antwoord schuldig blijven.Zelf zou ik wel willen hebben wat ik daadwerkelijk koop.Uit al die types kan ik ook geen duidelijk model halen van ja die is het.Wel modellen met intel processoren,minder ram en zelfs betere videochip.Maar geen model met een 4250.

Een 4250 is wel wat minder als een 5470.Vraag is dan dat jij het nodig hebt.Je geeft zelf al aan dat sims goed draait.Zal met een 5470 niet echt veel beter gaan.
Wat je evt kan doen is wehkamp dit voorleggen.Ofwel terugsturen en laptopje ergens halen die wel een 5470 bezit.
Ofwel stukje tegemoetkoming?
Heb je zoiets van ach het zal allemaal wel....dan lekker gaan genieten van je nieuwe laptopje.
 
Ik hou de laptop wel gewoon, ben er tevreden over dusja.. Morgen zal ik wel de Wehkamp even bellen, wil toch weten hoe het zit.
In ieder geval bedankt :)
 
Succes...:thumb:

(wacht ook nog even af of Vanveelen hier een lichtje over kan laten schijnen)
 
Ik heb zojuist de Wehkamp gebeld, en de mevrouw aan de lijn die gaf al aan dat ik het product terug kon sturen en dat ik een nieuwe kreeg.
Maar heb gezegd dat ik dat niet wilde want heb geen zin om alles weer terug te sturen, ik heb er al m'n bestanden al opgezet enzo dusja
En toen gaf ze me een nummer van HP, meer dan een halfuur met HP gebeld, en die zagen ook dat het inderdaad niet klopte, en hij kon dus m'n beeldscherm regelen dus heeft die meneer wat bestandjes opgeslagen die ik vervolgens moest versturen naar HP. Ze zouden het bekijken en ze nemen contact met me op hoe het nou allemaal zit..
 
@vanveelen; de link is een link naar dit topic. Oh dus dat betekent dat als ik alsnog een andere videokaart er in zou willen het wel mogelijk is? Want las net ergens dat het onmogelijk was om een videokaart in een HP-laptop te vervangen: http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/document?cc=nl&lc=nl&dlc=nl&docname=c01927154

Pff zou wel oplichterij zijn als het echt een Renew product is, dan kon ik net zo goed die andere Renew laptop bestellen XD

Heb overigens nog niets gehoord van HP.
 
Ik heb nog steeds geen verdere info..

Maar gister ging ik Sims spelen en toen viel het me op dat het sneller/soepeler speelde. Dus ik ging kijken in Apparaatbeheer, PC Wizard etc en daar stond nog steeds de 4250 maar ook de 5470 :O Ik dacht echt hoe komt die daar opeens? En vandaag is Sims weer slomer en ik kijk weer bij PC wizard.. En ja hoor ik zie weer alleen de 4250 staan.. Ik snap het niet..

Edit: blijkbaar kwam het door een Windows Update, ik heb systeemherstel uitgevoerd tot die update (van vandaag) en nu is de kaart weer terug.. Hoe kan ik voorkomen dat Windows weer update naar die update? (rare zin xD)
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan