HP toetsenbord sneltoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joeri123

Gebruiker
Lid geworden
14 apr 2008
Berichten
176
Hallo,

Ik heb een HP laptop, en daar zitten aan de zijkant van de sneltoetsen, alleen die gebruik ik nauwelijks en die wil ik eigenlijk uitzetten omdat ik ze telkens perongeluk aantik. En dan start er weer rekenmachine op of een outlook. Kan ik deze uitzetten? Ik heb windows 7.

Deze toetsten die je hier aan de linkerkant ziet:
HP%20G62%20Keyboard.jpg
 
Nee, die kan je niet uitzetten. Voor zover ik weet.
 
Zitten de sneltoetsen los.
Ik deed het zo in het verleden. Heb nu een ander toetsenbord, maar dit is een eenvoudige truc. Want vaak moet je het register induiken en dat is niet zo'n goed idee.
Haal de sneltoetsen er gewoon uit. Met een paperclip (of stomp dun voorwerp) of zo omhoog wippen en klaar is kees. Bij mij werkte dit goed. Alleen je toetsenbord ziet er niet meer zo mooi uit, maar ja wat wil je. :D
 
Hmmm dat zie ik toch niet zo zitten haha
Denk dat ik er dan maar mee meot leren leven
 
Volgens mij wordt er bij een HP notebook tijdens het starten een programma geladen met de naam Quick Launch.
Die is voor de sneltoetsen.
Schakel die eens uit.
 
Ha oke. Dan deze. heb je bierviltjes. Knip kleine stukjes en leg deze aanweerszijde onder die toetsen, zodat deze toets de bodem niet bereikt. Wat dacht je ervan. Ja jij wilde een oplossing. :d:eek:
 
Ik heb een vergelijkbaar probleem. Ongewenst gaat bij het typen in Outlook een soort sneltoets automatisch naar een Windows 8 commando: bijvoorbeeld de i die direct het hele INSTELLINGEN-scherm oproept. C roept Converteren op. Geheel onbruikbaar zijn de v en de h en de slasH. Hoofdletters kunnen weer wel. Hoe is dat ingeschakeld en hoe is dat uit te schakelen? Ik kan zo Outlook niet gebruiken of moet eerst tekst in Word typen en dan plakken in Outlook-berichten.
1234567890-=
Asdfgjkl;’
Zxbnm,.
QWERTYUIOP{}|
ASDFGHJKL:””
ZXCVBNM<>?
Peter den Haring
 
@ PeterdenHaring,

Graag even een nieuwe vraag stellen, dit topic is uit 2011 en niet actueel meer. Tevens is het niet wenselijk als 2 vragen door elkaar lopen. Bij deze een slotje erop.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan