hp930 print geen rood

Status
Niet open voor verdere reacties.

haan8

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2003
Ik heb pas m'n 3 kleuren inktpatroon gevuld met 3 kleuren. Hij print alle kleuren behalve rood. Ik heb met een lege spuit op de openingen geblazen om de lucht eruit te halen. Je ziet dan de inkt (alle 3 kleuren) uit de printerkop komen. Toch print ie geen rood. Daarna heb ik een programma gedownload met werkset. Hierin zou je het inktniveau moeten kunnen zien. Hij geeft bij beide patronen ( dus ook zwart ) dat ze leeg zijn. Zwart print ie prima.
Weet iemand hier een antwoord op.

Zijn ze offcieel of zijn het namaak ik heb zelfde gehad met gerecy hp inkt

ik zou toch ff een neiuwe inkt kop kopen het als dat het niet is je printer kapot orrr kweet niet hoe oud die is.......................

Rood is geen basiskleur, maar je bedoelt waarschijnlijk Magenta.

Indien het ding na een paar reinigingen, nog niet print, kun je, mits je hiervoor een setje hebt, via de printkop wat nkt afzuigen.

Print ie dan nog niet, dan kun je de kop en de gaatjes afplakken en als uiterst redmiddel het ding een seconde of 7 in de magnetron stoppen. De kontanten dienen hierbij onderop te liggen.

Werkt ie dan nog niet, dan heb je misschien brakke inkt gebruikt en is het ding eigenlijk wel verloren.

Dat je printer het ding als leeg ziet, komt omdat het ding nog wordt herkend als een cartridge die eerder leeg was geraakt. De printer onthoudt er namelijk 2. Je moet dus een paar keer een andere lege cartridge plaatsen of de boel resetten door de cartridge tweemaal met 4 afgeplakte contacten te plaatsen. Een verhaal dat redelijk bekend zal zijn.

Ben heel benieuwd of je hieruit gekomen bent, want ik heb hetzelfde probleem met een HP deskjet 843C.

Toen heb ik er een nieuwe cartridge ingedaan en het probleem blijft. Zelfs als ik zw print, komt er groen bij.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan