HTC Driver Installer werkt niet meer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
a. Kijk in regedit.exe of je misschien UpperFilters en/of LowerFilters tegenkomt als registerwaarden in de volgende registersleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Class\{36FC9E60-C465-11CF-8056-444553540000}
[kijk ook in de 0000, 0001 etc. subsleutels voor die registerwaarden.]

Andere waarde die je moet aanpassen:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\ControlSet001\services\wudfsvc\Parameters
daar de registerwaarde ServiceDllUnloadOnStop van 1 naar 2 veranderen (dubbelklik erop en verander de 1 naar 2 en klik OK).
doe hetzelfde in de de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\services\wudfsvc\Parameters

Herstart daarna de computer en kijk of het beter gaat.
b. Probeer het volgende: Open Apparaatbeheer, rechtsklik op het MTP apparaat en kies voor Stuurprogramma bijwerken.
Kies voor "Op mijn computer naar stuurprogramma's zoeken"
Kies voor "Ik wil kiezen uit een lijst met stuurprogramma's op mijn computer"
Kies als 'fabrikant': Standaard-MTP-apparaat
Kies "MTP USB-apparaat" uit de keuzes aan de rechterkant.
[Als Windows zeurt over 'ouderdom' of compatibiliteit met het apparaat, kiezen voor "Toch installeren" :D]
etc.
c. Ik vond nog iets over USB debugging die je aan kunt zetten in je telefoon voordat je 'm verbindt:
Klik Settings -> Developer options -> Vinkje zetten in USB debugging
[Kan evt. ook staan in Settings -> Applications -> Developer options]
Daarna aansluiten. Krijg je als het goed is op de telefoon de optie om te verbinden/'connect'en.
Blijft in Apparaatbeheer de melding staan, rechtsklik erop en kies voor Stuurprogramma bijwerken en laat zoeken op Internet (bij Microsoft dus).

d. Nog even over:
Toch nog iets gevonden om te proberen:
a. Schakel de telefoon helemaal uit. Haal de geheugenkaart uit de telefoon. Schakel de telefoon weer in. Start géén apps etc.
b. Zet de telefoon in vliegtuigmode. Start de Sync Manager software en plug de telefoon pas in als de Sync Manager helemaal is opgestart.
Je reageerde erop dat je geen geheugenkaart gebruikt en dat het niet hielp. Ik vermoed dat de telefoon niet geherstart is voordat je 'm in vliegtuigmode hebt gezet, maar dat was wel bedoeld (om geen/weinig apps actief te hebben).
Mogelijk kun je ook dat nog een keer proberen als de andere opties niets opgeleverd hebben.

Tijs.
 
Laatst bewerkt:
:(

Pff nee.. Zoveel opties al geprobeerd haha!
Wat is er toch aan de hand met die telefoon?

HTC zegt dat ik de telefoon terug moet zetten naar fabrieksinstellingen, maar dan ben ik alles kwijt.
Dus dan leg ik me er maar bij neer dat ik geen verbinding meer kan maken met me pc, gelukkig staan er niet veel foto's op!

Over een paar maanden mag ik een nieuw toestel uitzoeken gelukkig :)
 
Net heel toevallig een update van HTC gehad!
Nou verbindt de telefoon wel met de Sync Manager maar staat er nog steeds dat het toestel niet toegankelijk is, vreemd :confused:
Maar nou staat die dan weer niet bij "deze computer" vermeld!!
 

Bijlagen

  • Foutmelding 5.jpg
    Foutmelding 5.jpg
    34,1 KB · Weergaven: 14
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan