HTC Radar C110e Rooting

Status
Niet open voor verdere reacties.

Destroyme88

Gebruiker
Lid geworden
27 aug 2009
Hallo allemaal,

Sinds vanmorgen ben ik in het bezit van een HTC radar C110e, dit is een wp7.
Ik heb dit toestel via marktplaats heel goedkoop kunnen krijgen. Na installatie van het toestel begrijp ik waarom deze zo goedkoop werd aangeboden.
Zodra het toestel is geinstalleerd, begint er een animatie te lopen met allemaal info over de telefoon en over wp7.

Via vrienden hoorde ik dat ik dit wellicht kan verwijderen door middel van een root?
Helaas heb ik hier totaal geen ervaring mee, wellicht dat iemand hier mij kan helpen met dit probleem.
Misschien is het ook wel op te lossen zonder het apparaat te rooten.

Alvast hartelijk dank voor jullie medewerking.

Groeten,
Peter

Krijg je dit elke keer als je de telefoon start? Anders lijkt het mij dat rooten geen zin heeft, je zou dan eerder er een nieuwe ROM op moeten zetten...

Hallo AndreazZz, ja, elke keer als ik de telefoon start gebeurd dit.
Ik weet niet precies wat Rooten of een nieuwe ROM is.
Heb hier geen enkele ervaring mee.

Laatst bewerkt door een moderator:
Kan je HTC niet mailen met de vraag of zij misschien iets weten? Linkjes o.i.d.?
Rooten is zorgen dat je toegang krijgt tot de mappen/bestanden/opties die normaal door het besturingssysteem worden verborgen.
ROM is een besturingssysteem.
Ik had hier tot 2 weken geleden ook geen enkele ervaring mee, maar daar is dus verandering in gekomen;) Voor wat ik zie (klik) moet je er alleen aan beginnen als je weet wat je doet. Dat door óf ervaring, óf door je goed in te lezen.
Nog een: klik

Dankje wel voor je reactie, Ik heb de pagina's door gelezen, maar snap niks van die terminologie. Ik zal even vragen of iemand me hier bij kan helpen!

Ik snap zelf ook een groot deel van de woorden niet :S Het ligt dus niet aan jou;)
Succes ermee en vragen post je maar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan