html-editor: MultiPad

Status
Niet open voor verdere reacties.

andriesf

Gebruiker
Lid geworden
16 aug 2008
Berichten
216
hallo allemaal,

ik heb (in samenwerking met Jasper Blom, hier beter bekend als VBfreak) een html-editor gemaakt.
ik zou graag deze gemaakte html-editor willen testen op bugs enz. misschien kunnen jullie nog tips geven voor een volgende versie e.d.


jullie kunnen hem hier downloaden:
http://www.a-sites.nl/software/software/multipad.exe

hier kunnen jullie .net Framework downloaden:
http://www.microsoft.com/downloads/...FamilyID=333325fd-ae52-4e35-b531-508d977d32a6

alvast bedankt,
Andries Fikkert
 
Laatst bewerkt:
Mijn setup had na een kwartier nog geen voortgang met 'Installing .NET Framework 3.5'. (Kan aan mijn PC liggen is namelijk nogal een oudje.) Dus ik druk op Cancel, en OK op dat pop-upje dat dan komt maar hij sluit niet af. (Cancel knop is wel gedisabled.)

Ik weet niet of jullie dit erg vinden en dit probleempje ook ondervinden maarja een bug in ieder geval.
 
inderdaad je moet los .net Framework installeren. dit loopt vast wanneer je dit doet tijdens de installatie van MultiPad
 
Netjes, kan ik wel gebruiken :D
Toch zou code highlighting en regelnummering wel handig zijn..
Goed gedaan :thumb:
Mvg, Ruben
 
Is er ook een directe 'exe' versie ben niet echt gek op een setup:confused:
 
Hm.. ik snap ook niet helemaal waar de setup goed voor is:p
Het is slechts 1 .exe file
 
@pro..pizza: over regelnummering. dat wilde nog niet echt lukken, we hebben het wel geprobeerd, waarschijnlijk komt dat dus nog met een volgende versie, en highlighting hadden wen nog niet aan gedacht :p

@williamx: hoe bedoel je? als je de msi download gaat hij toch goed? zo niet moet ik even kijken en heb ik waarschijnlijk de verkeerde geupload :p

edit: hier installeert die .msi gewoon alles goed ;) kun je misschien zeggen wat er verkeerd gaat?
en hoe maak je dan zo'n .exe?
 
Laatst bewerkt:
de setup instaleert maar 1 bestand dus kan je net zo goed alleen dat ene bestand plaatsen scheelt ons een hoop werk
 
daar heb je gelijk in ;)
bij volgende versies zullen we hier rekening mee houden ;)
waarschijnlijk deze week of volgende week al.
 
ik krijg het volgende scherm:
scherm.jpg

lijkt mij niet de bedoeling
 
ik zal morgen de goede uploaden, maar dan word het wel een zip weer zoals de vorige
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan