html nodig voor mijn site

Status
Niet open voor verdere reacties.

dragonsna

Gebruiker
Lid geworden
7 feb 2009
Berichten
215
hallo

ik zoek een mooie htmlskin voor mijn site want ik kan ze niet zelf maken


ik wil graag een skin voor deze site www.snake-event.tk

en ik wil een skin die temaken heeft met een slang (daarom snake-event)

en met het spel warrock

graag hulp

i love you als je helpt:love:

(ik bedoel een html die als skin dient)
 
Laatst bewerkt:
met reactie kom op kom je niet ver...

Waarom zou iemand anders voor jouw een skin maken?
Ooit gehoord van google of zelf een stap nemen om het te proberen...
 
Een topic na een half uurtje al kicken lijkt me niet erg zinvol en ook niet erg netjes,

maar je zou eens kunnen kijken op googleën op 'free CSS templates'
 
Of je probeert gewoon zelf wat te toveren.
Download NVU eens het is een gratis html editor of zoals mensen zeggen die ermee bekent zijn wysiwyg editor.

En ga inderdaad eens langs google.
En typ gewoon free templates of free webtemplates of free hml templates iets in die zin.
Er zijn genoeg sites te vinden die gratis templates weggeven voor niks en die zijn vaak ook redelijk makkelijk aan te passen daar kan je dan NVU voor gebruiken.
 
nvu is wel 'n goede tip, alleen is dat zwaar verouderd en wordt niet meer onderhouden vanwege copyright-gedoe en zo.
De opvolger is Kompozer. Dat is gebaseerd op exact dezelfde code als nvu, maar inmiddels is daar dus 'n hele serie bugs uitgehaald. Het wordt actief onderhouden en binnenkort komt er weer 'n nieuwe update uit.
Forum en zo is hetzelfde voor nvu en Kompozer, het gaat echt om hetzelfde programma, waarbij nvu dus zwaar verouderd is.
Om m'n vingers te sparen geef ik deze link naar 'n serie links over Kompozer:
http://www.css-voorbeelden.nl/links.html#a-ger-wysiwyg
 
heb nvu al een heel tijd niet meer gebruikt
maar het was een mooie vervanging als je even geen html editor in de buurt had.
Ik ga komposer eens downloaden ben benieuwd hoe geavanceerd deze is?
 
Geen flauw idee, want ik doe alles ambachtelijk ;)
Ik heb nvu wel 'ns geprobeerd en ik herinner me in ieder geval 1 bug: je hele lay-out (van de code) werd elke keer vakkundig vernacheld (inspringen e.d.). Dat zou in Kompozer goed moeten werken.
Succes!
 
Geen flauw idee, want ik doe alles ambachtelijk ;)
Ik heb nvu wel 'ns geprobeerd en ik herinner me in ieder geval 1 bug: je hele lay-out (van de code) werd elke keer vakkundig vernacheld (inspringen e.d.). Dat zou in Kompozer goed moeten werken.
Succes!

Het beste is ook frontpage of dreamweaver te gebruiken deze kosten wel geld maar dan krijg je wel een beter resultaat
 
Nee! FrontPage moet je echt niet meer gebruiken. Dat wordt zelfs door Microsoft (de maker) al jaren afgeraden en niet meer onderhouden. FrontPage maakt code die alleen goed werkt in Internet Explorer. En ook in Internet Explorer 8 werkt dat inmiddels niet goed meer, tenzij je 'n speciale meta-tag toevoegt die ervoor zorgt dat het als in Internet Explorer 7 wordt weergegeven.
Behalve Internet Explorer 6 en 7 zie je in alle andere browsers helemaal niets of 'n chaos, tenzij je 'n heel simpel iets maakt en echt heel veel geluk hebt. Dat komt omdat FrontPage er code in stopt die alleen door Microsoft werd gebruikt.
De opvolger is Expression Web, maar die is niet gratis. Die levert - voorzover ik weet - wel standaardcode die in alle browsers goed werkt.

nvu (en inmiddels dus Kompozer) leveren code die in principe in élke browser goed moet werken, omdat het aan de standaard van w3c voldoet.

Met Dreamweaver heb ik geen ervaring, maar dat levert - voorzover ik weet - in ieder geval code die aan de standaard voldoet en dus in elke browser goed wordt weergegeven.
Maar als je echt sites wilt maken (meer dan 'n paar voor jezelf en wat vrienden of zo), dan ontkom je er echt niet aan om html en css (en eventueel JavaScript en PHP en ...) te leren, omdat handmatig coderen nog steeds veel beter is dan welke editor dan ook. Al is het maar om problemen met verschillende weergave in verschillende browsers door bugs in browsers op te lossen.
 
Doe je denk ik toch iets fout want bij mij gaat het altijd goed
 
Dan heb je geluk gehad. Maar ik ga verder niet in discussie over FrontPage. Internet staat overvol met sites waar dat uitgebreid wordt behandeld. En als je even zoekt kun je zien dat Microsoft zélf (de maker) dit ook bevestigt.

FrontPage (en Office ook trouwens) gebruiken VML: Vector Markup Language. Alle andere browsers gebruiken SVG, de w3c-standaard. VML is een Microsoft-taal die niet door andere browsers wordt gebruikt.
Zodra je ingewikkelde dingen gaat doen met FrontPage, wordt VML gebruikt. En er is geen enkele mogelijkheid om dat in andere browsers weer te geven. Punt.

Maar ik zou zeggen: google even op vml, svg en FrontPage.
 
Even een waarschuwing! Kompozer kan niet met iframes overweg en bij een bestandsgrootte van 500 kB ontstaan er (op mijn computer) problemen. De oude Netscape composer kan wel met iframes overweg, maar ook daar ontstaan problemen met zulke grootte files.

Hoe het ook zij; voor een eenvoudige site die niet al te omvangrijk is, zijn dit soort editors wel handig, maar als een site echt omvangrijk en complex wordt, zal men toch met broncode moeten leren werken (en PHP, MySql, HTML, Javascript en CSS moeten kennen:().
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan