HTTP-fout 403 - Verboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

assie32

Gebruiker
Lid geworden
25 jun 2004
Hallo allemaal...

Ik heb een probleem. Iedere keer als ik naar www.spellenweb.nl of www.gamesquare.nl ga krijg ik
HTTP-fout 403 - Verboden. Ik kon hiervoor wel gewoon op deze sites komen en ik heb hiervoor niets veranderd aan mijn internetinstellingen etc.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen.

alvast bedankt Assie32

P.S. Ik heb deze site opgezocht en diverse aanwijzigingen gevolgd maarehhhh....het werkt nog niet ..... http://www.checkupdown.com/status/E403.html

Laatst bewerkt:
Vertel eens welk systeem je gebruikt en welke anti-spyware programma's, firewalls e.d. Het lijkt alsof de sites geblokkeerd worden door een of ander programma/instelling.

Zou spyware kunnen zijn. Lees dit bericht goed door en plaats dan ook dáár je Hijack-this log. Vertel ook nog even welke firewall je gebruikt zoals Jossos al vroeg. Ik neem aan dat je Internet Explorer gebruikt?

Wij hebben:

Win XP HE
EZ Firewall en Antivirus
IE 6.0
Mill Shield

Ik heb al vanalles met de firewall geprobeerd maar dit helpt niet. Ik zal een spyware programma zoals aanbevolen downloaden en laten scannen.

Beiden voor zover bedankt.

Astrid

assie32, Misschien ten overvloede maar je hebt vast al geprobeerd om alle 'protectie' programma's echt uit te zetten? Niet aan te raden voor structureel, maar zo weet je iig of, en zo ja welke, applicatie iets tegenhoudt.

En volg vooral megabit's Hijack advies. Hoeveel anti-spyware progs ik ook heb gebruikt, met Hijack werd er toch nog iets gevonden.

Bedankt!!

Ik wil jullie bedanken voor de hulp.

groetjes Assie32

Firewall!!

Het probleem is nog niet opgelost. Ik denk toch sterk dat het aan mijn firewall ligt ondanks dat als ik het uitschakel er nog steeds dezelfde melding binnen komt. Zodra ik dit opgelost heb zal ik het laten weten.:confused:
Allen die mij geholpen hebben nogmaals bedankt.

Groeten Astrid

Opgelost!!

Hallo....Het is opgelost. Ik weet het niet precies maar ik denk dat de betreffende sites even niet beschikbaar waren op het web of geblokkeerd door de provider. Nou ja...ik ben in ieder geval weer blij dat het opgelost is.

groetjes Assie

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan