Huidige Aldi aanbieding, is dat wat?

Status
Niet open voor verdere reacties.

crmtd

Gebruiker
Lid geworden
4 jun 2002
Hallo beste helpers,

Ik kreeg een folder in de bus van een Aldi Pc.
Volgens mij is dit toch veel waar voor je geld.
Mijn computer wordt gebruikt voor spellen, video bewerking, downloaden enz.

Is de videokaart 8600 GS wat? (meestal zie ik een 8700 GT)
Iemand vroeg mij naar het werkgeheugen (kloksnelheid) die zie ik niet, weet iemand die? (ik bedoel dus niet de 2 Gb, maar 667, 800 of 333, verder weet ik er ook niet veel van)
Volgens mij kun je met de Blue-Ray alleen DVD en cd branden en geen blue-ray schijfjes, maar dat zou ook wel wat al te mooi zijn denk ik.

Ik snap dat Aldi bij sommigen direct gevoelig zal liggen, No Problem, geef mij maar gewoon je bevindingen.
Ik was ook een beetje aan het snuffelen bij alternate en paradigit, mogelijk kan ik daar voor dat geld ook wel zo iets samenstellen.

Roept u maar...............:D

http://www.medion.de/md8828/nl/flash.html

Laatst bewerkt:
Hallo beste helpers,

Iemand vroeg mij naar het werkgeheugen (kloksnelheid) die zie ik niet, weet iemand die? (ik bedoel dus niet de 2 Gb, maar 667, 800 of 333, verder weet ik er ook niet veel van)
Volgens mij kun je met de Blue-Ray alleen DVD en cd branden en geen blue-ray schijfjes, maar dat zou ook wel wat al te mooi zijn denk ik.

Ik snap dat Aldi bij sommigen direct gevoelig zal liggen, No Problem, geef mij maar gewoon je bevindingen.
Ik was ook een beetje aan het snuffelen bij alternate en paradigit, mogelijk kan ik daar voor dat geld ook wel zo iets samenstellen.

www.azerty.nl

8700 GT ?? dat bestaat volgens mij niet..
Wsh de 8800 die zijn stukken beter dan de 8600..

TIP: Aldi pc's zijn wel goed maar Upgarde gaat altijd wat moeilijker..Ze zij meestal Compact gebouwd..Ze doen de gekste dingen! Zoals moederbord aan de andere kant van de Cast plaatsen De usb Zo dicht bij De pci-e 16x plaatsen zodat er geen grootere Kaart in past Ik heb HEEL slechte ervaringen me..Koste me zakken vol geld..
Maar ze zijn wel goed als je er voor de rest aflblijft en de garantie is :thumb:
maar Stel een Pc samen dat is veel beter .. Zoals bij mij voor +- 450 Euro heb ik al een Mooie pc Voor game/werke etc..
http://www.helpmij.nl/forum/showthread.php?t=330191
Leer je echt veel van :thumb::cool: veel geluk he!
900 EURO ! hah daarmee Stel je een Erg goede pc samen!

www.azerty.nl

Laatst bewerkt:
8700 GT ?? dat bestaat volgens mij niet..

Klopt inderdaad, ik bedoelde een 8600 GT.
Ik had bij Paradigit vorige week ook wat samengesteld, maar kwam toch ook snel richting dat bedrag.
Ik weet niet of het slim is samengesteld, van de meeste zaken heb ik niet echt veel verstand.
Aldi heeft natuurlijk wel een afstandsbediening, blue ray, tv kaart enz.

Hieronder mijn gespeel bij Paradigit om te laten zien dat het toen ook richting dat bedrag ging.

Aant. Art. nr. Omschrijving Meerprijs Artikelgroep
1 10016649 Flex PC middenklasse Computer systeem
1 10015832 Microsoft Windows Vista Home Premium + € 119,95 Software besturing
1 10016564 Intel Core 2 Duo E6750 2x2,66 GHz 4 MB + € 20,- Processoren
1 10016700 MSI P6N SLI-F V2 Moederborden
2 10016539 1024 MB Apacer DDR2/677 Dimm + € 26,- Geheugen intern
1 10016159 Western Digital 250 GB S-ATA II Harde schijven intern
1 10016757 LG 16x/52x DVD-speler + € 17,99 CD / DVD Spelers
1 10017537 NEC AD7200A DVD±RW Dual Layer OEM zwart CD / DVD Rewriters
1 10016658 XFX GeForce 8600GT 256MB + € 59,96 Videokaarten
1 10001855 Geen Floppy disk drive + € -9,99 FDD drives
1 10016206 Coolermaster Mystique 631S Midi Zwart + € 19,96 Behuizingen
1 10016553 Forton Source 500W Voeding ATX 2.0 + € 44,96 Voedingen
1 10011096 InterVideo WIN-DVD OEM Software applicatie
1 10008996 Microsoft Basic Keyboard OEM PS/2 Zwart Toetsenborden
1 10016114 Microsoft Optical Basic Mouse OEM Zwart Muizen
1 823550 Garantie: 1 jaar Carry-In Garantie
1 840002 Configuratie Build to Order systeem Opmerkingen
Prijs € 897,83

kijk eens hier
[smallimg]http://aycu21.webshots.com/image/38100/2001442004370471885_rs.jpg[/smallimg]
Met 200 Euro extra KAn heel wat doen 4Gig ddr2 + beter prossesor +BEter video kaart egt waar

www.azerty.com

heeft ook goede betaal mogeljk heden.:thumb:

( Dit is geen goede pc ik wil u gewoon laten zien (ik weet niet eens zeker dat alles op elkaar past))
wacht tot hier een echte hardware kenner langskomt

Laatst bewerkt door een moderator:
Hallo beste helpers,

\

Ik zou voor Die van de Aldi gaan Je kan ook zelf een inelkaar laten flitsen alleen je moet er ook 60 € voor betalen want je moet em ook inelkaar laten zetten (Of zelf doen :p)

Maar met die van de aldi is niks mis mee

kijk eens hier

Met 200 Euro extra KAn heel wat doen 4Gig ddr2 + beter prossesor +BEter video kaart egt waar

www.azerty.com

heeft ook goede betaal mogeljk heden.:thumb:

( Dit is geen goede pc ik wil u gewoon laten zien (ik weet niet eens zeker dat alles op elkaar past))
wacht tot hier een echte hardware kenner langskomt

Ik vindt dat 3x niks hoorr!!!!

Laatst bewerkt:
Aldi PC's worden telkens door PC-Welt [grootste Duitse PC blad] getest, constante uitkomst: beste prijs/prestatie verhouding...
Natuurlijk kan het sneller en beter, maar dan wordt het meteen veel duurder en..... er is geen enkel ander bedrijf dat DRIE JAAR garantie, met reparatie aan huis geeft!

Het gaat je niet lukken om bij een andere zaak eenzelfde pc samen te stellen, dus inclusief software, accesoires en 3 jaar garantie.

Nagenoeg gelijkende pc, samengesteld bij Alternate, hierbij moeten nog de assemblage en transport kosten bij geteld worden.

attachment.php

Bijlagen

• alternate1.png
    alternate1.png
    86,5 KB · Weergaven: 111
Yep daarom kan je beter die van aldi kopen zij het al :D

Tot voor ik mijn vraag plaatste was ik van plan om voor Aldi te gaan, maar wilde nog even bevestiging, omdat ik te weinig in de materie zit.
Na de begin reacties bleek de Aldi niet eens zo echt goedkoop, na de laatste reacties toch weer wel, ik vlieg van links naar rechts met mijn keuze.
Ik wacht nog even rustig de reacties af om mijn mening te vormen.

Nog een extra vraagje tussendoor:
Kan ik met de Aldi PC mijn analoge video ook capturen, (Pinnacle Studio).
Zo niet, kan het dan wel met mijn Pinnacle Studio capture kaart (zat bij versie 7) of is die weer niet compatible met Vista of past deze uberhaupt niet meer in een nieuwe computer?

hey,

wat vind je van deze pc die ik heb samengesteld ? zit een betere videokaart in dan in die van aldi ! incl assemblage en windows vista hhome premium.

Naamloos.jpg

hey,

wat vind je van deze pc die ik heb samengesteld ? zit een betere videokaart in dan in die van aldi ! incl assemblage en windows vista hhome premium.

Bekijk bijlage 46498

Goed gekeken of alles bij elkaar past natuurlijk....een AMD processor en een Intel moederbord :shocked:
Verder geen office achtig pakket, geen toetsenbord/muis, geen TV kaart, geen drie jaar garantie......moet ik nog verder gaan????

@ crmtd, volgens zit er zelfs een scart ingang op de pc......één van de pc's die hier staat is een 4 jaar oude Medion en daar kan je al prima video's mee capturen (analoog en digitaal)

Laatst bewerkt:
Goed gekeken of alles bij elkaar past natuurlijk....een AMD processor en een Intel moederbord :shocked:
Verder geen office achtig pakket, geen toetsenbord/muis, geen TV kaart, geen drie jaar garantie......moet ik nog verder gaan????

@ crmtd, volgens zit er zelfs een scart ingang op de pc......één van de pc's die hier staat is een 4 jaar oude Medion en daar kan je al prima video's mee capturen (analoog en digitaal)

whoops foutje jah :P socket 775 en amd gaat niet :p laat dan maar kun je beter voor aldi pc gaan ! :thumb:

Inderdaad een scart, misschien kan ik dan wel capturen via de video of zou die scart alleen OUT zijn..............
Software is verder voor mij niet zo belangrijk, dat is altijd wel te vinden:D

De scart is voor video uit... en de connectors [3x tulp] aan de voorzijde voor audio/video in...

Van pc samen stellen wist ik niet veel dat zei ik in het begin al maar Aldi pc's zijn goed zoals ik zei als je het niet open doet:thumb:

Van pc samen stellen wist ik niet veel dat zei ik in het begin al maar Aldi pc's zijn goed zoals ik zei als je het niet open doet:thumb:

Sorry, maar dit is echt pure slappe klets van iemand die nog nooit zo'n ding open gezien heeft...

Hier draaien Aldi PC's van verschillende generaties [2 jaar, 3 jaar , 4 jaar oud] en zeker, het zijn minitowers [nemen prettig weinig ruimte in] maar aan alle systemen zijn SATA drives toegevoegd, videokaart vervangen in één om beter te kunnen gamen, geheugen uitgebreid, één cooler vervangen [op de 8083XL die bekend stond om z'n Boeing geluid als je de CPU echt opjoeg], alles even gemakkelijk en eenvoudig........

Lol Ik heb een die aldi Pc ik weet het wrsh he ..
Ik heb een nieuw moederbord,cpu cooler moeten kope omdat er een usb toorentje in de weg stond .LOL

Lol Ik heb een die aldi Pc ik weet het wrsh he ..
Ik heb een nieuw moederbord,cpu cooler moeten kope omdat er een usb toorentje in de weg stond .LOL

Dan heb je toch geen MSI moederbord gekocht? Dat zijn namelijk de moederborden die Medion gebruikt (gewoon een fatsoenlijk merk dus)

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan