Hallo,
Ik ben op zoek naar een nieuwe game pc zonder besturingssysteem en zonder accesoires met een budget van ongeveer 870 euro. Aangezien ik er geen verstand van heb en zelf niet kan assembleren wil ik een game pc aanschaffen van gamepc.nl. Ikzelf ben een hardcore gamer en zit met een aantal vragen over onderstaande gamepc die door een vriend is samengesteld.
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood
600 Watt Cooler Master voeding
Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
Fluisterstille PC
MSI B75MA-E33
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander
Nvidia GTX660 2GB
TP-Link 300MB Wifi kaart
Totaal 924,-
Werkt dit systeem goed met elkaar? Eigen windows8
Kan ik met dit systeem alle huidige en nieuwe games op ultra spelen? (alle soorten games, hardcore gamer)
Hoelang gaat dit systeem ongeveer mee?
Is dit goed uitbreidbaar?
Kan ik liever voor andere onderdelen kiezen?
Kan ik voor dat bedrag elders een betere pc krijgen?
Nog een vraag wat los staat hiervan. Ik heb voorheen altijd laptops gehad en hierbij werden altijd drivers meegeleverd, of bij herstel werd het vanzelf geinstalleerd. Mijn vraag is of je bij de aankoop van een nieuwe pc de drivers zelf moet gaan zoeken op internet of krijg je deze meegeleverd. Hoe weet ik trouwens welke driver ik dan moet installeren. Heb gegoogled, maar geen duidelijk antwoord gevonden.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.
Ik ben op zoek naar een nieuwe game pc zonder besturingssysteem en zonder accesoires met een budget van ongeveer 870 euro. Aangezien ik er geen verstand van heb en zelf niet kan assembleren wil ik een game pc aanschaffen van gamepc.nl. Ikzelf ben een hardcore gamer en zit met een aantal vragen over onderstaande gamepc die door een vriend is samengesteld.
Cooler Master K-350 Advanced 3.0 Rood
600 Watt Cooler Master voeding
Intel Core i5-3570K 3.40 GHz
Fluisterstille PC
MSI B75MA-E33
7.1 Geluidskaart
8GB DDR3 Werkgeheugen Corsair
1000 GB SataIII Hardeschijf
DVD Brander
Nvidia GTX660 2GB
TP-Link 300MB Wifi kaart
Totaal 924,-
Werkt dit systeem goed met elkaar? Eigen windows8
Kan ik met dit systeem alle huidige en nieuwe games op ultra spelen? (alle soorten games, hardcore gamer)
Hoelang gaat dit systeem ongeveer mee?
Is dit goed uitbreidbaar?
Kan ik liever voor andere onderdelen kiezen?
Kan ik voor dat bedrag elders een betere pc krijgen?
Nog een vraag wat los staat hiervan. Ik heb voorheen altijd laptops gehad en hierbij werden altijd drivers meegeleverd, of bij herstel werd het vanzelf geinstalleerd. Mijn vraag is of je bij de aankoop van een nieuwe pc de drivers zelf moet gaan zoeken op internet of krijg je deze meegeleverd. Hoe weet ik trouwens welke driver ik dan moet installeren. Heb gegoogled, maar geen duidelijk antwoord gevonden.
Bij voorbaat dank voor jullie reacties.