Hulp aanschaf nieuwe gamepc +\- 870,-

Status
Niet open voor verdere reacties.
@soerinG, je weet zeker dat je die behuizing wilt nemen? Niets mis mee hoor maar aan de behuizing zit je wel een tijdje vast, als je die wilt vervangen moeten al je onderdelen eruit en dit laten doen kost wel weer geld. De behuizing is het uiterlijk van je pc.

Vind de behuizing niet echt geweldig moet ik zeggen.
Tussen welke zou ik dan kunnen kiezen of waar moet ik dan kijken.

Laatst bewerkt:
Kun je er 2 soorten uit halen.
1 die gewoon strak is zwart met glans als het kan.
En 1 die ook strak is, maar dat je naar binnen kan kijken van de zijkant. Een groot stuk glas met 1 kleur licht van binnen.

Laatst bewerkt:
De Silencio is een van de stillere kasten.

Ik zou de Z9 niet pakken, dan zou ik voor de Z11 gaan. Die is iets beter.

De keuze is aan jou, wil je liever een iets stillere pc of wil je liever een pc die er mooi uit ziet? Allebij de kasten zijn goed.

Laatst bewerkt:
Ik zou de 300R kiezen als ik jou was of is een stille pc echt heel belangrijk? Op zich is de 300R ook redelijk stil, denk ik?

Stil is toch echt belangrijk aangezien ik een gehorig huis heb en vaak in de nacht game.
Verder lees ik dat de airflow niet zo best is en ik er het beste nog een fan bij kan doen. Is dit overbodig of aan te raden in mijn geval. Het liefst laat ik deze weg ivm prijs.

Laatst bewerkt:
Als ik die van hasjenwiet neem en geen extra fan erbij moet gaat de voorkeur naar die. Hij ziet er zo sjiek uit.

Dat is degene die ik zelf ook heb. Zonder fan erbij doet die het prima, ik heb ook geen extra fan er bij. Tot nu toe zeer tevreden mee en hij ziet er inderdaad mooi uit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan