Hallo iedereen,
Ik heb hier al veel antwoorden op mijn vragen gevonden door te zoeken :thumb: maar dit kan ik niet vinden.
Ik heb ongeveer 1200 x verschillende nummers deze staan onder elkaar in een kolom, als voorbeeld deze:
NL 470457234
Nu heb ik uit die kolom met verschillende codes steeds de laatste 4 nummers op de laatste na nodig (klinkt een beetje raar, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Uit de bovenstaande code dus de reeks 5723.
En dat zou ik dan steeds in de cel er naast willen hebben.
Dus hieruit: ''NL 470457234'' steeds dit ''5723'' halen en ernaast zetten.
Om het een en ander te verduidelijken heb ik een voorbeeld bij gevoegd.
Ik weet niet of dit wel mogelijk is d.m.v een macro maar andere oplossingen die sneller gaan dan overtypen zijn ook welkom!
Alvast bedankt
Ik heb hier al veel antwoorden op mijn vragen gevonden door te zoeken :thumb: maar dit kan ik niet vinden.
Ik heb ongeveer 1200 x verschillende nummers deze staan onder elkaar in een kolom, als voorbeeld deze:
NL 470457234
Nu heb ik uit die kolom met verschillende codes steeds de laatste 4 nummers op de laatste na nodig (klinkt een beetje raar, maar ik weet niet hoe ik het anders uit moet leggen)
Uit de bovenstaande code dus de reeks 5723.
En dat zou ik dan steeds in de cel er naast willen hebben.
Dus hieruit: ''NL 470457234'' steeds dit ''5723'' halen en ernaast zetten.
Om het een en ander te verduidelijken heb ik een voorbeeld bij gevoegd.
Ik weet niet of dit wel mogelijk is d.m.v een macro maar andere oplossingen die sneller gaan dan overtypen zijn ook welkom!

Alvast bedankt
Bijlagen
Laatst bewerkt: