Hulp bij formatteren !

Status
Niet open voor verdere reacties.

crimepjes94

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2009
Berichten
574
hallo vanmorge ging ik mijn pc formatere alles was gelukt maar toen hij bij de instalatie was zegt hij dit als gevolgt erro-file not found
c:windows .....
dus ik ging maar een nieuwe cd kopieren maar deze keer wou die niet automatische op starte via bios ik heb hem met img burn gebrand en met poweriso een bestand gemaakt
 
Wees eens wat duidelijker, snap er helemaal niets van
 
Wees eens wat duidelijker, snap er helemaal niets van

kijk ik had me pc geformateerd van turks naar nederlands tenminste dat wou ik bij de instalatie van xp zei hij zo file not found c:\WINDOWS/presetup. bla bla bla
ik d8t van cd is naar de maan ik had nog 1 cd die altijd vanaf bios automatische opstart maar deze keer starte hij niet op
 
Holla,

Als senior member moet je eigenlijk al weten dat je vraag een passende titel moet hebben toch? :)
Ik heb je titel aangepast en wil even weten over welk OS het gaat zodat ik hem ook in de juiste sectie kan zetten want hier staat hij ook niet goed.
 
Ho,

Als senior member moet je eigenlijk al weten dat je vraag een passende titel moet hebben toch? :)
Ik heb je titel aangepast en wil even weten over welk OS het gaat zodat ik hem ook in de juiste sectie kan zetten want hier staat hij ook niet goed.

staat in de zin:p maar het is een windows xp nederlands
 
kan iemand mij ff snel helpe met de probleem want om 8uur moet hij klaar zijn dankje
 
Wat moet ik doen dan? Weet je niet hoe je XP moet installeren?

ik weet wel hoe ik xp moet instalere maar hij zei vanmorge file not found enzz en nu heb ik een nieuwe xp gedownload met iso en toen met imgburn gebrand nu wilt hij niet via bios automatische opstarte ik snap er niks meer van
 
Wanneer je 100% zeker weet dat je instellingen goed zijn en alles goed aangesloten is en je kunt niet opstarten vanaf de cd, dan is het een non-bootable (niet opstartbare) cd
 
Wanneer je 100% zeker weet dat je instellingen goed zijn en alles goed aangesloten is en je kunt niet opstarten vanaf de cd, dan is het een non-bootable (niet opstartbare) cd

leg is ff uit waar ik in bios moet gaan want ben nu in bios
 
De opstartvolgorde aanpassen, is in elke bios anders

Maar je zei net dat dat goed stond.....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan