Hulp bij formatteren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ken niet alles uit mijn hoofd, maar met die cd kun je je harddisk formatteren.

Maar dan is je probleem niet opgelost zoals ik al een paar keer heb gezegd, want daarna heb je toch een goede windows cd nodig om van op te starten en te installeren
 
Ken niet alles uit mijn hoofd, maar met die cd kun je je harddisk formatteren.

Maar dan is je probleem niet opgelost zoals ik al een paar keer heb gezegd, want daarna heb je toch een goede windows cd nodig om van op te starten en te installeren

die cd regel ik wel :( ik heb het egt nodig aub!!!
 
Als je een goede windowx xp cd hebt, dan heb je die prog helemaal niet nodig.
Heb je wel een idee wat je aan het doen bent?:eek:
 
Als je een goede windowx xp cd hebt, dan heb je die prog helemaal niet nodig.
Heb je wel een idee wat je aan het doen bent?:eek:

daarom ben jij er tog-.- zeg nou maar hoe ik moet gaan formateere alsjeblieft voorderest regel ik wel>(
 
Nog 1 keer:

De makkelijkste manier is om op te starten vanaf de XP cd, daarmee formatteren en dan installeren, zo simpel is het
 
Nog 1 keer:

De makkelijkste manier is om op te starten vanaf de XP cd, daarmee formatteren en dan installeren, zo simpel is het

volgensmij wil hij niet opnieuw instalere omdat er een gfoout is ik moet hem zonder dat ik windows instaleer dus die ubcd daarna doe ik alles zelf
:(:( ik ben al vanaf 12uur smorgens bezig ***
 
volgensmij wil hij niet opnieuw instalere omdat er een gfoout is ik moet hem zonder dat ik windows instaleer dus die ubcd daarna doe ik alles zelf
:(:( ik ben al vanaf 12uur smorgens bezig ***

Vervelend, maar dat komt toch echt omdat je geen idee hebt wat je aan het doen bent, is niet mijn schuld denk ik....
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan