Hulp bij formatteren !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vervelend, maar dat komt toch echt omdat je geen idee hebt wat je aan het doen bent, is niet mijn schuld denk ik....

laaste keer zeg nou maar hoe nou moet gaan formateeeeeeeereeeeeee dat vraag ik je alleen ik snap niks van deze programaaaaa
 
Opstarten vanaf de windows cd

veel succes verder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
***** ik vraag aalleen maar hoe ik moet gaan formatere je bent net een robot *** windows cd windows cd XD

Je kunt voor mijn part .....vallen, ben je een beetje in de war of zo.
Probeer je constant te helpen en jij snapt er geen **** van.
En dan zo'n toon tegen mij,

Je houding en manier van doen doorgegeven aan de mods
 
Je kunt voor mijn part .....vallen, ben je een beetje in de war of zo.
Probeer je constant te helpen en jij snapt er geen **** van.
En dan zo'n toon tegen mij,

Je houding en manier van doen doorgegeven aan de mods

als je mij had geholpe he ') maar laat maar sklls
 
waarom ben je nu boos......
mrmusic vertelt precies wat je moet doen.
cd erin computer opstarten en dan goed lezen wat er staat.

nu kun je wel beginnen met schelden....maar dat wil ik niet hebben.
dus....een beetje rustig en het komt goed.
 
Ik kan volgen. je BIOS staat goed, maar je cd start niet op. Wat mrmusic probeert uit te leggen is dat je best in de Windows cd zelf de harde schijf formatteert.

Formatteren is dus gewoon alles van de harde schijf wissen, dus je Windows zal je apart moeten installeren. Probeer je eerste cd nog eens, en kijk of er geen vlekken of al te veel krassen opstaan, dus reinig hem met een droge doek. Werkt dat niet, dan moet je een andere cd downloaden want de 2e cd die je hebt is non bootable (niet opstartbaar). Als je uiteindelijk een werkende XP CD hebt, kan je gaan formatteren en installeren.

Succes ermee.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan volgen. je BIOS staat goed, maar je cd start niet op. Wat mrmusic probeert uit te leggen is dat je best in de Windows cd zelf de harde schijf formatteert.

Formatteren is dus gewoon alles van de harde schijf wissen, dus je Windows zal je apart moeten installeren. Probeer je eerste cd nog eens, en kijk of er geen vlekken of al te veel krassen opstaan, dus reinig hem met een droge doek. Werkt dat niet, dan moet je een andere cd downloaden want de 2e cd die je hebt is non bootable (niet opstartbaar). Als je uiteindelijk een werkende XP CD hebt, kan je gaan formatteren en installeren.

Succes ermee.

drm zeg ik ook ik heb elke cd gepobeerd en 10x cd gebrand met laptop maar hij wilt gwn niet en nu is me hardeschijf naar de maan mrmusic dankje dat je me even wou helpe;)
 
Als je 10 x dezelfde brand zal je ook 10 keer hetzelfde krijgen. Download eens een andere, er zijn er genoeg te vinden.
 
Probeer gewoon een andere cd, leen hem van je buren of van vrienden, start daarmee op en formatteer je schijf en Windows word netjes opnieuw geinstalleert.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan