hallo allemaal.
Vraag 1
Ik ben bezig met een urenlijst te maken echter na uren zoeken op het forum kom ik er nog niet uit
een normalen werkdag is 7.6 uur werken pas na de 2 uur overwerk krijg je een toeslag van 0.79 procent na de 2 uur krijg je 0.89 procent.
na heel enthousiast bezig te zijn geweest kwam ik er achter dat als je geen overwerk hebt alles in de min komt te staan, en dan klopt mijn totaal overzicht niet meer.
ik kom daar na diversen manieren geprobeerd te hebben niet meer uit :evil:
wie kan mij helpen aan een formule zodat het geen min meer word maar gewoon 0.
Vraag 2
ik zou graag in mijn totaal overzicht de maand willen selecteren, zodat ik niet 12 sheets hoef te maken met een overzicht.
ik heb een voorbeeld gemaakt en mee gestuurd.
alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Bekijk bijlage voorbeeld urenstaat.xlsx
Vraag 1
Ik ben bezig met een urenlijst te maken echter na uren zoeken op het forum kom ik er nog niet uit

een normalen werkdag is 7.6 uur werken pas na de 2 uur overwerk krijg je een toeslag van 0.79 procent na de 2 uur krijg je 0.89 procent.
na heel enthousiast bezig te zijn geweest kwam ik er achter dat als je geen overwerk hebt alles in de min komt te staan, en dan klopt mijn totaal overzicht niet meer.
ik kom daar na diversen manieren geprobeerd te hebben niet meer uit :evil:
wie kan mij helpen aan een formule zodat het geen min meer word maar gewoon 0.
Vraag 2
ik zou graag in mijn totaal overzicht de maand willen selecteren, zodat ik niet 12 sheets hoef te maken met een overzicht.
ik heb een voorbeeld gemaakt en mee gestuurd.
alvast heel erg bedankt voor de hulp.
Bekijk bijlage voorbeeld urenstaat.xlsx