• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

hulp bij voorwaardelijke opmaak

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hyppy

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2015
Berichten
5
Wie kan mij helpen met mijn probleempje.
zie mijn exel voorbeeld.

Ik heb een planning lijst gemaakt. Nu is het zo dat ik wil als ik op locatie 1 werk kan ik niet op locatie 8,9, 14 enz werken.
Dus heb nu als ik 1 invul op N7 dan kleuren 8,9,14 enz op. Tot zover heb ik hem goed. Dat werkt!! En ik zou hem kunnen doorvoeren. Maar dat geld alleen voor N7. Nu wil ik dat de rest ook mee oplicht als ik een aantal invul op M7 enz.


Dat is probleem 1

Nu Komt probleem 2
Ik zou ook willen dat de cellen twee dagen voor en twee dagen na het invullen van N7 oplichten en ik deze ook kan doorvoeren zonder dat het invloed heeft op de bron.

ik Hoop dat u het begrijpt.

mvg erik
 

Bijlagen

  • Planning algemeen test.xls
    98,5 KB · Weergaven: 20
Formule VW-opmaak

Code:
=OF(L$7;M$7;N$7;O$7;P$7)

van toepassing op:

Code:
=$N$21:$EN$21;$N$23:$EN$23;$N$33:$EN$33

Niels
 
Dag Niels
Bedankt voor de reactie.
Maar is nog niet helemaal wat ik zoek. Ik heb nogmaals een voorbeeld bijgevoegd, hoe ik de opmaak zou willen hebben. zie week 12. Nu wil ik deze opmaak vast houden maar doorvoeren naar bv 1 dag later en dezelfde opmaak behouden.
Dus als ik een aantal invoer op zaterdag dat deze opmaak verdwijnt en vanaf zaterdag met dezelfde opmaak maar dan met zaterdag centraal zeg maar weer opschijnt.

mvg erik
 

Bijlagen

  • Planning algemeen test.xls
    100 KB · Weergaven: 10
Dag Niels

Dank je voor de reactie
Ik denk dat ik in de formule iets fout heb gedaan.

Bedank voor de moite en reactie

mvg erik
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan