Hulp gevraagd installeren SATA schijf

Status
Niet open voor verdere reacties.
Tja, bij mijn weten kun je naast het enablen van de SATA controller ook de raid functie op enabled of disabled zetten.

Mocht die er niet in staan hoef je ook niets in de raidbios te doen en zou de schijf in diskmanagement tevoorschijn moeten komen.

Dat de tab toets gebruikt wordt om in de raidbios te komen is mogelijk, meestal is het een F toets.

Loop nog eens de biossettings door.
 
Volgens mij heb ik het voor elkaar
Ik heb de RAID drivers van de floppy van het MoBo nog eens geinstaleerd
Nog altijd geen drive letter te zien maar het gele uitroepteken is weg
Als ik nu in diskmanagement ga komt ie vanzelf met een wizard aan
Nu vraagt ie of ik een primaire of uitgebreide partitie wil maken? klinkt goed weet alleen niet wat ik moet kiezen hahaha
Trouwens als mijn pc crashed ooit eens moet ik deze circus dan weer helemaal opnieuw doen?
 
Een primaire maken.

Als je na een crash die Hyperion drivers installeerd, wel die voor 32 bits, dan werkt alles hoor.
 
Ik wordt gek. Hij geef aan dat ie bezig is met formateren :shocked::shocked:

Ik denk dat ie het straks gaat doen. Hij vroeg trouwens nog over cluster groote enzo ik heb gewoon alles standaard gelaten en op volgende gedaan.
Hij gaaf aan dat ie 155 gig gaat formateren kan kloppen is een 160 gig schijf
Is op 3 % wooowww het werkt... zal die straks tussen mijn andere harddisk verschijnen dan ? denk het wel omdat ie ook vroeg om een stations toewijzing.. ik zei F hahaha

Hartelijk dank voor het mee helpen en zonder u was het nooooit gelukt !! super:thumb:
 
@ tieske123

Je berichten zijn samengevoegd.
Denk voortaan eerst even na voordat je een bericht plaatst.
Het is niet de bedoeling om na enkele minuten weer een nieuw bericht te plaatsen (kicken), daarvoor hebben we de knop
edit.gif


Alvast bedankt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan