Hulp met macro

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja, goed geformuleerd.

Iemand wellicht een oplossing om de containers, welke een ISO code hebben die voorkomt in het 'bronbestand', uit de lijst te halen en vervolgens te kopiëren naar blad 2 van het overzicht? (of eventueel onderaan dezelfde lijst te plaatsen en de regels geel te kleuren)

het is de bedoeling om vraagstellers een handje te helpen, ze een goeie richting op te sturen ... .
Als je één of meerdere oplossing krijgt, aangereikt door meerdere personen en je kan er niet mee uit de voeten, dan moet je betalende support vragen.

Ergens mis je het lef om wat je zelf zo netjes omschrijft, zelf uit te voeren.
Gooi dan toch 1 van de aangeboden oplossingen in je "personal.xlsb" of soortgelijke werkmap en doe je zin.
Ik vond die benadering maar niks, maar wie ben ik ?
Succes verder.

Goedenavond cow18,

Ik begrijp dat het forum bedoelt is voor als men vast loopt en wel wat hulp nodig heeft. En ik probeer echt de aangeboden oplossingen te doorgronden en te begrijpen.
In m’n hoofd weet ik wat een macro of formule moet doen maar dan moet zoiets nog in de praktijk gebracht zien te worden.. Iets is misschien makkelijker gezegd dan gedaan.
Helaas is mijn kennis omtrent VBA niet toereikend genoeg om zelf tot een oplossing te komen.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan