Goedeavond
ik kom er maar niet achter
Ik ben bezig met het maken van een calculatieblad in Excel 2010. het artikel, prijs en korting vul ik in het 1e werkblad in. dit is mijn bronblad en vanuit hier wil ik de calculatie opbouwen.
in het voorbeeld heb ik een paar regels toegepast hier ik van Bruto naar Netto ga en vervolgend de opslag erover tot verkoopprijs.
wat wil ik nou exact. Ik zou graag willen dat hij de cellen C3,D3,E3,i3,K3 van blad 1 overneemt naar blad 2 op het moment dat in de groene cellen een X komt te staan. dan kan ik de aantallen in blad 2 invullen en dan komt hier uiteindelijk een totaalprijs onderaan.
kan iemand mij de formule geven hoe ik dit moet realiseren?Bekijk bijlage Voorbeeld Basiscalculatie.xlsx
ik kom er maar niet achter

Ik ben bezig met het maken van een calculatieblad in Excel 2010. het artikel, prijs en korting vul ik in het 1e werkblad in. dit is mijn bronblad en vanuit hier wil ik de calculatie opbouwen.
in het voorbeeld heb ik een paar regels toegepast hier ik van Bruto naar Netto ga en vervolgend de opslag erover tot verkoopprijs.
wat wil ik nou exact. Ik zou graag willen dat hij de cellen C3,D3,E3,i3,K3 van blad 1 overneemt naar blad 2 op het moment dat in de groene cellen een X komt te staan. dan kan ik de aantallen in blad 2 invullen en dan komt hier uiteindelijk een totaalprijs onderaan.
kan iemand mij de formule geven hoe ik dit moet realiseren?Bekijk bijlage Voorbeeld Basiscalculatie.xlsx