Hulp nodig bij Azureus

Status
Niet open voor verdere reacties.

Azurean

Gebruiker
Lid geworden
8 jul 2006
Berichten
6
Hallo,

Ik zou het erg waarderen als ik wat advies zou mogen ontvangen bij een probleem wat ik heb met Azureus.

Mijn Azureus client geeft aan dat de DHT achter een firewall zit, terwijl ik de volgende stappen heb ondernomen:

1. Ik heb static Ip ingesteld.
2. Ik heb beide TCP en UDP poort 49152 open staan in mijn router(een goede poort).
3. Ik heb deze poort op toelaten staan in mijn McAfee firewall.

Dit zijn alle stappen die ik kon vinden op internet om Azureus volledig te laten functioneren, maar het is nog steeds hetzelfde. Heeft iemand misschien wat advies voor mij?

Alvast bedankt
 
Als je je firewall uit zet doet het progr. dan wel.
 
heb je ook je windows firewall aanstaan?? staan daar de poorten goed?
 
Bedankt

Bedankt voor de reacties, maar ik heb het idee dat het niet de McAfee firewall is, en de windows firewall staat uit. De poort die ik gebruik in Azureus heb ik getest met port probe, en die geeft aan dat de poort open is. Ook heb ik UPnP geinstalleerd in windows.

Dit is de melding die Azureus geeft:
There appears to be a problem with the Distributed Database's UDP Port Mapping (NAT/firewall)

Misschien doe ik nog iets verkeerd met de router
 
wanneer geeft azureus die foutmeldining, bij het opstarten of als je aant downloaden bent??
 
Het is niet echt een foutmelding die verschijnt. Als ik met de muis over het gele DHT ledje ga, dan verschijnt deze melding.
 
ja dat heb ik ook in het begin maar na een tijdje word dit groen bij mij.
laat azureus eens effe downloaden en kijk eens wat er dan gebeurd.
 
Ik download niet, upload alleen. Heb hem al 12 uur aan. Ik moet constant de uploads 'force rechecken' om ze weer een beetje aan de gang te krijgen, het is een rotzooitje zo. Ik weet niet wat ik moet doen.
 
probeer miss eens een andere poort.

en heb je de nat test al eens gedaan in azureus??
voor de rest zou ik ook niet zo direct weten waar het aan ligt.
 
De poort is OK in de NATtest, die heb ik al 10 keer gedaan haha.

Bedankt voor je reacties, dat waardeer ik. Ik kijk wel even verder op het internet.
 
dan heeft het niks met de poort of de nat te maken denk ik.
ik weet het anders niet meer.

veel succes ermee
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan