Hulp nodig met kopen nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi.

Dan zou ik deze nemen en over een poosje een andere videokaart er in stoppen .
Maar dat begreep ik wel hoor ik bedoelde dat je beter in je vorig topic verder had kunnen gaan;);)

64-bit?? Wil wel graag 64-bit Windows 7
(sry dat ik zo moeilijk doe maar wil gewoon goede keus maken)

Ga ik wel van uit
Zou wel vragen voor later andere videokaart of dat kan ik an er even niets over vinden.

Laatst bewerkt:
Ik wil je niet (ehh hoe zeg je dat), maar misschien kan je toch beter de spullen los kopen bij bijv. azerty.

Mod edit

Beide topics samengevoegd.
Niet nodig om er weer een topic voor te openen.

Laatst bewerkt door een moderator:
@ AndreazZz

Dat wil hij dus niet had al wat samengesteld maar zijn ouders wilden perse Paradigit

Maar hoe is die videokaart in die Acer? Heb zelf wel goede ervaring met Acer. En hoe zit het met videokaart in Medion?

Ja dat wil ik ook. Ga het wel proberen. Hoelang is azerty bezig met het in elkaar zetten van 1 pc?

Hoi,

In elkaar zetten zal het probleem niet zijn maar de levertijd wel en daar kom je alleen achter bij eventuele bestelling heb ik zo het idee.
Dan zou die van AndreazZz een goede optie zijn

@ Lord4163

Had jou link even over het hoofd gezien maar inderdaad zou ook zeker een optie zijn zo niet even beter al is de videokaart dan weer net even slechter

Ik kan echt alleen kiezen bij Paradigit. Dan kan ik zeker beter kiezen voor die Medion. Mijn vader heeft dat ook liever, want mijn zus heeft een Laptop van Acer gehad en die was na een week al enorm traag en liep vast. Dus ik ga voor die Medion. Ga binnenkort wel langs bij Paradigit Amstelveen. En als ik de Videokaart echt zat wordt, laat ik er wel een nieuwe inzetten. Denk toch wel dat ie eerst Battlefield Bad Company 2 aankan. Iemand nog betere ideeën voor pc's bij Paradigit MAX. €700,-??? Of is het het beste om die mooie Medion te kopen waarmee wij goede ervaringen hebben. (Externe schijf van Medion)

Hoi,

Dan zou ik het dus het op de medion houden en wel even vooraf vragen over eventuele andere videokaart op een ander tijdstip.

Ja Ok is goed, echt heel erg bedankt voor al je hulp/tijd

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan