Hulp nodig met kopen nieuwe pc

Status
Niet open voor verdere reacties.
Oke succes en misschien lezen we nog wel hoe hij bevalt:thumb::thumb:

ik weet niet of mensen er ervaring mee hebben.
Maar kun je bij paradigit niet met een lijstje langs gaan: ik wilt dit, dit, dit en dat zij het dan voor je in elkaar zetten en dan je dan gewoon garantie hebt. ze verkopen namelijk ook losse onderdelen, en zetten ook zelf pc's in elkaar.
Misschien kun je daar ook even naar vragen. Dan kunnen wij je een paar lijstjes mee geven met de onderdelen die je wilt.

als er later een sterkere videokaart in gestoken wordt, houd er dan rekening mee dan er waarschijnlijk ook wel een andere voeding in moet. De standaard voeding is vaak zo gekozen dan hij precies de vereiste hoeveel heid stroom kan leveren. (wel met een beetje speling natuurlijk).
maar als je een beul van een videokaart erin stop dan kan de voeding het moeilijk krijgen.
Vraag hier dus ook uitgebreid naar in de winkel

Ik heb belang bij een Packard Bell iMedia A4713. Maar waarom wordt er nogal vaak negatief over dit merk gepraat?

Ik zelf heb geen idee, open een nieuw topic en iedereen kan jou gaan helpen. Net als bij mij, computer loopt nu perfect.

Heb ik ook gehad net m'n huidige pc: een Medion. Loopt nu goed, maar er is wel aan gesleuteld.

, open een nieuw topic en iedereen kan jou gaan helpen.

Mod edit

Lijkt me dan idd het beste als Apijtsma er echt antwoorden op wilt hebben.Dit topic was bedoeld voor Jopi328 als aankoop nieuw systeem.En dat blijft het verder ook.;)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan