Hulp nodig

Status
Niet open voor verdere reacties.

flexxie

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 feb 2012
Berichten
3
Beste mensen,

Ik heb vandaag een virus opgelopen via java. Dus ik dacht ik formateer mij schijf en gooi een nieuwe examplaar windows xp erop.
Kon mijn huidige echte windows xp CD niet vinden dus heb ik een gedownloade versie gebruikt waar al een product key op is geregistreerd.
Heb alles geprobeert wat op microsoft website stond om mijn product key te wijzigen maar jammer genoeg, niks helpt! Dus mijn vraag is, is er nog een andere manier om mijn product key te wijzigen? Vind zonde als ik nog een legaal examplaar zou moeten kopen terwijl ik één al in bezit heb.

Bij voorbaat bedankt!:thumb:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
is de gedownloade versie dezelfde van je licentie dieje in je bezit hebt?

Ik bedoel home of pro
 
download anders een nl-talige versie van het www volgens de licentiesticker(home of pro) en install hem met je licentienummer,dan hoef je geen
productkey te wijzigen
 
Mmmhhhh!...???

dus heb ik een gedownloade versie gebruikt waar al een product key op is geregistreerd

Zoals al eerder gezegt: Gebruik een legale CD/DvD & probeer het opnieuw...

Lukt het echt niet, mag je terug komen...
 
Ik weet niet wat voor een illegale versie je hebt maar we worden op de vingers getikt wanneer we je helpen met dit soort downloads en advies waar je dat krijgen kunt. In elk geval krijgen wij zo niet snel van dergelijke gemene virussen.
:d
Tekst aangepast door sectiemod.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ja. Zoals nu Alfred!

Hulp moet goed & legaal zijn!

Laat je verdomme niet op je huid zitten,*KNIP*!!!

Lees de voorwaarden nog eens door!

Uit de voorwaarden.

•Beledig nooit andere gebruikers.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
@flexxie
Welkom op Helpmij
Uit de voorwaarden

Warez:

Onder warez valt: illegale software, cracks, serienummers, kortom, dingen waar je normaal gesproken een (al dan niet betaalde) licentie voor nodig hebt.
Het is niet toegestaan warez te plaatsen op de site (dus ook geen links of bijlagen die warez bevatten of aanbieden 'mail mij maar even').
Naar warez mag niet worden gevraagd.
Ook het vragen naar CD en DVD hoesjes is op Helpmij.nl niet toegestaan, evenals ondertitels voor films, i.v.m. het copyright.
Zorg dat je de échte cd vindt.
 
Laatst bewerkt:
He Mik.

Je mag gerust een windows downloaden van het net.
Als je maar je eigen code gebruikt.
Dus als ik win.vista hen gehad op mijn pc met een gekochte en orginele cd met key,
en ik ben de cd kwijt mag ik gewoon een win. vista dowloaden en installeren met mijn eigen key code.

Groeten Cees.
 
a. De PID moet hetzelfde zijn als op je 'eerlijke' versie van XP. Kijk via regedit.exe in de volgende sleutel:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion
b. Ook taal + type XP moeten gelijk zijn aan je productcode (dus bijv. XP Home NL of XP Professional NL). Heb je een ENG versie geïnstalleerd, dan gaat het nooit werken.
c. Even samengevat kun je alles omtrent het gebruik van een 'vreemde' XP CD lezen in deze discussiedraad. Ik raad je aan om een nieuwe XP CD te gaan bouwen, aangepast aan jouw situatie (dus met de juiste SETUPP.INI erop etc.) en die dan te installeren [zie die link].

Tijs.
 
@japie57
Dat weet ik ook wel, maar de discussie ging de verkeerde kant op vandaar dat ik sommige berichten heb aangepast.
 
Nu is het niet dat Microsoft ondersteuning bied voor installaties met niet originele door Microsoft uitgebrachte media. In ieder geval wil ik wel (kijkend naar de context) de volgende link doorgeven waarbij het mogelijk is de productsleutel te wijzigen: http://windows.microsoft.com/nl-nl/windows/help/genuine/product-key En dan uiteraard klikken op het tabblad "Windows XP".

Wellicht heeft u dit reeds geprobeerd omdat niet duidelijk is wat u precies gedaan heeft om het probleem proberen op te lossen. Toch wil ik graag wijzen op deze mogelijkheid van het wijzigen van productkeys. Mocht uw installatie nu te veel gewijzigde bestanden bevatten, dan kan het zijn dat zelfs deze tool het probleem niet kan verhelpen. Herinstalleren met een origineel installatie medium is dan de enige manier.
 
Beste mensen,

Hoe weet ik nu welke windows ik moet downloaden voor mij key, wat wel gaat lukken? Ik had een xp pro sp2, NL talig gedownload en daarop lukt wijziging niet.

Zou ik een XP pro downloaden waar je bij de installatie wel een key moet invullen?
 
Probleem opgelost! Heb een originele windows xp gevonden van het net en vulde mijn eigen product key in. Heb een legale windows dus niks mee!

Bedankt voor al jullie hulp ;D!
 
Mooi dat het gelukt is en succes verder! :thumb:
(klik even op "zet status opgelost" in de donkerblauwe werkbalk, direct boven de beginposting v.d. site).
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan