Beste mensen,
Kan iemand mij helpen met hulpkolom?
Ik werk op verschillende afdelingen bij een bedrijf, en ik wil per maand een overzicht hebben van totale uren die ik maak per afdeling. Ik wil een hulpkolom/tabel maken met totale gewerkte uren per afdeling. Ik wil de volgende gegevens automatisch hebben:
Afdeling totale uren
Verkoop 40
Logistiek 35
Administratie 26
Op het bestand komt een afdeling meerder keer voor, maar ik wil dat excel op hulpkolom/tabel slechts een keer weergeeft met totale uren. Het hoeft niet per se een hulpkolom/tabel te zijn maar zolang dat ik hetzelfde resultaat krijgen.
Alvast bedankt
Theo
Kan iemand mij helpen met hulpkolom?
Ik werk op verschillende afdelingen bij een bedrijf, en ik wil per maand een overzicht hebben van totale uren die ik maak per afdeling. Ik wil een hulpkolom/tabel maken met totale gewerkte uren per afdeling. Ik wil de volgende gegevens automatisch hebben:
Afdeling totale uren
Verkoop 40
Logistiek 35
Administratie 26
Op het bestand komt een afdeling meerder keer voor, maar ik wil dat excel op hulpkolom/tabel slechts een keer weergeeft met totale uren. Het hoeft niet per se een hulpkolom/tabel te zijn maar zolang dat ik hetzelfde resultaat krijgen.
Alvast bedankt
Theo