In grote lijnen blijft 't intact bij zoomen in alle browsers. En bij andere resoluties.
Ik heb trouwens niet heel grondig getest vanwege de tijd. (Beter: het tekort daaraan

)
* Op 'n aantal plaatsen staat float: left; waar dat volgens mij niet hoeft, zoals bij main_container
* <div id="footer-left /"> is fout (zag ik toevallig). Bedoel je <div id="footer-left"></div>?
* width="100%" kan op op 'n aantal plaatsen ook weg, denk ik. 'n div is standaard even breed als z'n ouder of, bij gebrek daaraan, als het venster van de browser. Maar niet als de inhoud wordt gefloat, dus even proberen.
(Heb je al gemerkt dat je in Firebug in het venster van de css 'n regel uit kan zetten? Als je links van de regel hovert, verschijnt er 'n grijs rondje. Als je daarop klikt, kun je die regel aan/uitzetten. Heeft bij mij heel lang geduurd voor ik dat merkte. Heel erg handig voor dit soort dingen: waar kan width: 100% weg?)
* In Firefox is 't net iets te breed, maar ik krijg er niet helemaal de vinger achter zo snel waarom dat is.
* In Opera is de linker gele kolom heel erg lang. En drukt de footer omlaag.
* Wat ik heel onduidelijk vind: alles zit in 'n div die eindigt op _container. Is dat wel nodig? Ik zie niet direct waarom je bijvoorbeeld #header_container én #header nodig hebt. Dat maakt de code nogal onduidelijk, want ze overlappen elkaar nogal.
Ik denk dat daar ook ergens die horizontale scrollbalk in Firefox vandaan komt (denk, weet 't niet zeker), van 'n div met 'n _container eromheen die elkaar bijten.