Hoi Willem,
Hier wat diverse opmerkingen.
Wat ik mis, zijn de woorden "kas", "kassen" en vooral ook "kassenbouw" en "kassenonderhoud". Die zou ik in de titel, de beschrijving, en in elk geval in de koppen en/of tekst op de homepage opnemen: als ik een bedrijf zoek dat montagewerk en reparaties aan kassen verricht, zoek ik in Google niet naar "van der Meer" (behalve als ik die naam al weet), misschien ook niet naar "Montagebedrijf", maar vooral naar "Kassenbouw", "Kassenonderhoud" of "Kassenreparaties".
Als titel voor de index.html lijkt me "Dienstverlenend montagebedrijf te Wateringen" te algemeen: dat zou ook bv. kantoormeubels kunnen monteren. En uit mijzelf zou ik nooit in Google zoeken met de zoekwoorden "dienstverlenend montagebedrijf". Wel naar "montagebedrijf" en een woord dat aangeeft wat ik gemonteerd wil hebben.
Suggestie:
"Montagebedrijf W.L. v.d. Meer voor uw kassenbouw en kassenonderhoud; Wateringen, Westland, Delft."
of:
"W.L.v.d.Meer-Montage voor uw kassenbouw en kassenonderhoud; Wateringen, Westland, Delft."
De hoofdkop op de indexpagina is vrij belangrijk voor zoekmachines. Daar staat nu "Welkom op deze website". Daar heeft Google weinig aan! Daar zou ik een herhaling van de belangrijkste trefwoorden uit de paginatitel van maken. En meteen eronder een <h2> met de rest. Dus bv.:
HTML:
<h1>Montagebedrijf W.L. van der Meer:<br>
kassenbouw en kassenonderhoud</h1>
<h2>Wateringen, Westland, Delft</h2>
Het welkom heten van de bezoeker kan in het eerste regeltje gewone tekst eronder komen.
Ik zou op een aantal plaatsen in de tekst ook "van der Meer" voluit schrijven, in plaats van alleen de afkorting "v.d.Meer" of "v/d Meer".
- Als je nu in Google zoekt op ["willem van der Meer" Wateringen], sta je niet op de eerste pagina resultaten. Met [willem van der Meer Wateringen], zonder aanhalingstekens gezocht, staat je bedrijf al al op nummer 6 op de eerste resultatenpagina: dat kan dus alleen maar beter worden! Gewoon een beetje spelen met verschillende namen: de ene hier, de andere daar = altijd raak!
De html ziet er mooi valid uit.
In regel 96 (van het belstat-script) zou ik een achteroverhellend slash-streepje
\ zetten vóór de
/a op het eind, dus:
HTML:
..... - Your Site Counts\"><\/a>");
Dit wordt een "escape" genoemd, en zorgt ervoor dat een browser niet per ongeluk kan denken dat </a> het eind van een normaal stukje html is. Bij het uitvoeren van het javascript (in dit geval: het in de pagina schrijven van html-code) worden de escape \'s weggelaten, en komt er dus gewoon </a> te staan.
In de keywords meta-tag heb je nu puntkomma's tussen de woorden staan > dat moeten gewone komma's worden.
Er blijkt een speciale
kassenbouw.startpagina.nl te zijn, en waarschijnlijk kan je daar wel een link naar je site op krijgen. Via de balk helemaal onderaan kan je een mailtje naar de redactie sturen met het verzoek je op te nemen. Ik zou daarvoor bv. "Montagebedrijf W.L.v.d.Meer" als naam nemen waar de link aan vast gemaakt wordt.
Met vriendelijke groet,
CSShunter