Wat moet ik me met knop voorstellen? Hierbij een schermafdruk hoe het er bij mij uitziet.op een knop met de tekst Klik hier?
Bekijk de onderstaande video om te zien hoe je onze site als een web app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Wat moet ik me met knop voorstellen? Hierbij een schermafdruk hoe het er bij mij uitziet.op een knop met de tekst Klik hier?
Jammer dat ik dat allemaal niet begrijp, wat moet ik dan doen?Het kan ook een ander object zijn met een Click event.
Daar kunnen we natuurlijk niets mee. We willen je graag helpen, maar dan zal je duidelijk moeten zeggen wat je gedaan hebt en wat er fout gaat.maar er werkt niets
Oh? Dan wordt het iets als van, OctaFish MaakVoorMij in plaats van HelpMij.ik denk enkel nog 'OctaFish' te volgen
@edmoor Dat je dat maar even weet.Ed heeft geen verstand/kennis van Access
Ik heb weinig 'vrienden' hier op HelpMij (kijk naar de reacties van edmoor en Peter59), dus bedankt voor je steunIk vind het zo fijn dat jullie willen helpen, maar ik denk enkel nog 'OctaFish' te volgen, omdat dat die mij het meest aanspreekt.
We gebruiken essentiële cookies om deze site te laten werken, en optionele cookies om de ervaring te verbeteren.