Geplaatst door sylviavanhulzen
Hallo Joost,
We zijn een stapje verder. Ik krijg inderdaad helpmij.nl, maar de kop blijft leeg. Er is verder wel tekst en als ik op een link klik krijg ik de pagina op de juiste manier.
Maar nu komt het, alleen via Netscape. Plaats ik netscape even in de prullenbak, dan krijg ik weer de melding program.exe wordt niet gevonden.
Hai Sylvia,
Met Netscape ben ik niet bekend neem aan dat dit jou standaard browser (Zeg maar Internet Explorer) is?
Als je deze dan in de prullenbak gooit krijg je idd die melding. Dat lijkt mij logisch; klikken op een url veroorzaakt het opstarten van (een) browser dus ja als de standaard browser niet gevonden word krijg je een fout! (zo klaar als een klontje lijkt mij tenminste)
Wil je overigens wel even vertellen wat het nu was dat je nu wel een veilige modus kon komen? (Spatie?)
En heb je het registreren geprobeerd? (hoeft overigens nog niet maar wil wel weten wat je zoal uitvoerd van de gegeven tips)
Je zegt dat je Helpmij krijgt maar de kop blijft leeg? Bedoel je hiermee in de browser?
De kop bestaat voorzover ik het kan zien uit een aantal afbeeldingen dus het kan dat je wat grafische filters mist.
Maar nu eigenlijk het belangrijkste.
Het feit dat Word je storingsvrij bij Helpmij brengt geeft aan dat dit probleem niet meer bij Word ligt! (tenminste in veilige modus)
Jou grootste probleem is het ontbreken van een gedeelte van je browser software.
Ik raad je aan eerst de pc aan Windows update te hangen en daarna aan Office update te hangen zodat deze geheel bij zijn!
Zo raar, terwijl voorheen alles normaal functioneerde.
Ik heb in word veilige modus nog een paar andere links ingevoerd. Sommige doen het wel, andere niet. Raadselachtig!! Ik hoor wel weer van je, he, het wordt nog een heel avontuur. In ieder geval bedankt tot zover. Ik heb het vermoeden dat we (jij) er wel uitkom(t)en.
Groetjes Sylvia
Dat sommige het wel doen en andere niet ligt aan het feit dat je browser niet compleet is. (daar kunnen de updates wellicht wat aan doen)
Is er overigens een reden voor dat je Netscape gebruikt en geen Internet Explorer. Ik vertel er nogmaals even bij dat ik niet weet wat Netscape is! (kan ook een doorstuurpagina zijn...geen idee)
Het feit dat Word je nu wel helpt in Veilige modus is een teken dat of Normal.dot stuk is of de Data-sleutel tenminste bijna altijd.
Hier heb ik stap voor stap uitgelegd hoe je deze repareerd:
http://office.webforums.nl/forum/viewtopic.php?t=5389
Sluit eerst Outlook en Word
Controleer hieronder de jou Office-versie voor het register.
Voer eerst de Normal.dot methode uit. (ook met een zoekactie)
Voer dan de Data-sleutel methode uit.
Voor in het register: (weet niet welke versie je hebt)
8.0 is Office 97
9.0 is Office 2000
10.0 is Office XP
11.0 is Office 2003
Heel veel succes! :thumb:
Ps, neem ook nog even een test zoals Remy zei met de FireWall uitgeschakeld! (je weet maar nooit)