I.E. sluit af na opgevragen pagina's

Status
Niet open voor verdere reacties.

catman

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2000
Hoi,

ik heb sinds kort het volgende probleem;
Ik kan normaal internetten totdat ik op een willekeurige site wil doorklikken om b.v. meer informatie te krijgen of naar een andere pagina van die site te gaan. Zodra ik geklikt heb dan wordt I.E. onmiddelijk afgesloten. Het lijkt alsof er iets ingesteld is wat voorkomt dat ik verder kan gaan....een soort beveiliging. Het komt echter niet bij alle sites voor. Voorbeeld, als je naar www.tbs.nl gaat kun je kiezen uit nederlands of engels. Als ik op nederlands klik dan knalt I.E. meteen uit. Heeft dit misschien iets te maken met java instellingen ?

Groet,
Catman

Staat soms je beveiliging te strak?

In Fire Fox geen probleem kan er zo naar toe.

beveiligings niveau

Hallo Bandit,

allereerst bedankt voor de reactie. Het probleem is opeens ontstaan, beveiliging staat op standaard. Ik kan op ander site's gewoon doorklikken maar niet bij bijvoorbeeld deze. Hij wil een pagina openen dat mijn computer niet toelaat. Ik denk dat er een pagina geopend wordt met b.v. java of i.d. (zover gaat mijn kennis niet) en dat iets in mijn computer ervoor zorgt dat dit niet kan gebeuren. Het is een beetje knullerig omschreven maar ik hoop dat je een beetje idee krijgt.

Groet,
Catman

Je hebt hem niet op geblokkerrt staan die site?
Probeer het anders eens met Fire Fox!

Firefox

Hallo Bandit,

ik heb Firefox geprobeert, gaf het zelfde negatieve resultaat. Ik moest toch weer denken aan Java en heb de laatste versie van Sun java gedownload. Wat blijkt nu, ik heb waarschijnlijk één van de laatste updates per ongeluk verwijderd. Ik heb nu de nieuwste en alles werkt weer prima.
Bedankt voor het meedenken.

Catman:thumb: :thumb: :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan