Ice Age 2 The Meltdown

Status
Niet open voor verdere reacties.

pecoz

Gebruiker
Lid geworden
17 sep 2003
ik heb een spel van internet gehaald .het is een iso bestand wat te doen om het spel te openen ? als ik cd 1open krijg ik dit te zien zie bijlage

dan moet ik er wel een bijlage bijdoen het wel een beetje moeilijk te lezen maar anders werd de bijlage te groot

Bijlagen

• Herschaalde kopie van autorun1.jpg
    Herschaalde kopie van autorun1.jpg
    98,3 KB · Weergaven: 31
Laatst bewerkt:
Spel installeren, je zal ook nog de beveiling moeten omzeilen om de kopie te kunnen spelen. Hier gaan we niet te veel op in.;)

eigelijk mag ik nix zeggu maar er staat een map in met de naam "crack" probeer dat eens...

Waarom zeg je dat dan?:rolleyes:
De map wordt niet altijd zo genoemd.;)

als je er niet uitkomt moet je me maar eff op msn toevoegen
iamadirtydogg@homail.com (nee ben niet bang voor spam, kheb al een ander adres:thumb: )
daar kanik het goed uitleggen voor zover ik het kan:thumb:

iso bestandje - mounten met daemon tools of dergelijke ... en de Installer opstarten, dan na installatie pas op Play klikken anders is het een beetje nutteloos - en inderdaad verder ga ik je niet helpen daar het een gedownload en daardoor hoogstwsch een illegale versie is :cool:

Je zal m toch eerst op cd moeten branden en niet proberen te installeren vanuit poweriso

Ja dat is mij bekend maar voor iemand die een spel probeerd te installeren vanuit een iso bestand lijkt mij wat te moeilijk/omslachtig

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan