Iconen werkbalk vast zetten

Status
Niet open voor verdere reacties.

Rob Velthuijsen

Gebruiker
Lid geworden
5 nov 2008
Weet iemand hoe je de iconen werkbalk van Vista Windows Mail vast kan zetten?

Ik heb een buurman met deze mail maar iedere keer heeft hij mailproblemen en dan is bijna altijd die werkbalk verdwenen die ik dan weer met de rechtermuisknop terug moet halen. Wat hij precies verkeerd doet ben ik nog niet achter maar het zou makkelijker zijn om die werkbalk vast te zetten.

Alvast dank.

Met de iconenwerkbalk bedoel ik de iconen die je kunt aanklkken voor Nieuw Bericht, Verzenden, etc. Het is de balk onder de menubalk. De plaatjes dus.

:)

Laatst bewerkt:
Ik ben bang dat je die niet vast kan zetten. Wat je 'm wél kan adviseren is dat íe met zijn muiscursor uit de buurt blijft van de 4 verticaal geplatste (perforatie) gaatjes links op de werkbalk. Als hij daaraan klungelt / schuift, dan schiet de balk idd. alle kanten op, óók de verkeerde.

Ik ben bang dat je die niet vast kan zetten. Wat je 'm wél kan adviseren is dat íe met zijn muiscursor uit de buurt blijft van de 4 verticaal geplatste (perforatie) gaatjes links op de werkbalk. Als hij daaraan klungelt / schuift, dan schiet de balk idd. alle kanten op, óók de verkeerde.

Ja, ik ben bang dat hij inderdaad iets dergelijks doet met zijn muis. Iedere keer demonstreer ik hem hoe hij mailtjes moet versturen en laat ik het hem steeds doen en dan gaat het goed. Maar een paar dagen later roept hij me er weer bij en dan is die werkbalk weer verdwenen. Goed, met de rechtermuisknop plaats je gewoon dat vinkje weer, daar gaat het ook niet om maar wat oudere mensen gebruiken die muis soms een beetje te veel en die rechtermuisknop is voor hem al helemaal iets onbekends.

Maar bedankt in ieder geval dan weet ik dat het vastzetten niet zal lukken. :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan