icoon herstel

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0446

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2009
Hallo allemaal,

Ik heb een probleem met mijn iconen nadat ik notepad++ had geïnstalleerd.
Als ik nu bij mapopties kijk zie je dat bijvoorbeeld het icoon van een CSS bestand een "kapot" icoon is geworden. Ik weet niet hoe ik dit moet wijzigen. Mapopties.jpg

Wie kan mij helpen.

Alvast bedankt!

gast0446

die methode van dat filmpje in je handtekening trapt niemand in ;)

De iconen van bijvoorbeeld CSS bestanden tekst bestanden, php bestanden zie er zo uit als in de bijlage: Niels.jpg
Ik weet niet hoe ik dat moet veranderen. Als ik druk op rechtermuisknop > nieuw > dan staat een tekstbestand er niet meer tussen, alleen een notepad++ document. Als ik daar op klik krijg ik gewoon een tekstdocument.

We is niks kapot aan! aangezien in het filmpje die vroeger in je handtekening ook de selectie rood was, lijkt het gewoon maar zo!

maar alles doet het toch?!?!?!?!?!? wat maakt dat icoon nou uit, als je hem opnieuw installeert (wel eerst uit register wissen natuurlijk), dan doet die het gewoon zoals normaal! maar ik zie het probleem niet in... en zeker het nut van een oplossing niet!

Het gaat mij erom dat ik gewoon de standaard Windows iconen wil, en niet het icoon van notepad++.

dat kan niet, dat zijn de instellingen van notepad++, als je wilt dat een bestand met notepad++ wordt geopend, dan krijgt die dat icoon, als je hem op de normale notepad zet, dan krijgt die het normale icoon.

Maar jou probleem is dus dat jij een *.txt bestand weer met Notepad wilt open? dat kan door een willekeurig *.txt bestand op "Openen met..." te doen, dan notepad kiezen, en het hokje onderaan van dit programma standaard gebuiken aanvinken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan