"Icoontje" in taakbalk blijft geselecteerd

• Onderwerp starter Onderwerp starter rcth
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

rcth

Gebruiker
Lid geworden
9 apr 2012
Hoi,

Dit is waarschijnlijk voorlopig het laatste probleem op mijn laptop. Na een tijdje op mijn laptop te zitten of na het spelen van een spelletje, blijven alle "icoontjes" geselecteerd als je erop staat.
Wat ik bedoel: Je hebt bijvoorbeeld een Firefox browser open staan, en als je in de taakbalk over dat icoontje gaat, heb je een klein effectje, wat weg gaat als je de muis eraf haalt. Het probleem na het spelen van een game/als laptop tijdje aanstaat, hij BLIJFT geselecteerd en geeft daarna eventjes zijn witte "pop-up" met de naam etc. (het witte balkje). Dit begint erg vervelend te worden, en om elke keer opnieuw op te starten is ook weer zowat.

Ik heb W7 Home Premium 74bit, een Asus N53S laptop

Nog niet. Ik neem aan dat ik dus C:\ moet controleren?

Hij heeft bij opstarten gecontroleerd en geen fouten gevonden...

@tv15dsi:Jouw bericht verwijderd.

Ik zie je niet bij ons moderators op het lijstje staan. Of de vraag opgelost is bepaald de TS'r zelf.
Tevens hebben wij daar onze watch-dog voor.
Gaarne dit soort berichten achterwege laten en al helemaal als je zelf geen inbreng hebt gehad in het topic.

De gebruikersaccount is waarschijnlijk afgekoppeld van zijn map.
Zoek naar de sleutel overeenstemmend met jou gebruikersaccount onder de volgende sleutel en corrigeer eventueel de waarde genaamd "ProfileImagePath".
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows NT\CurrentVersion\ProfileList

Mijn username staat er niet bij bij regedit
bc4ed05c.PNG

http://updo.nl/file/bc4ed05c.PNG (groter)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan