icoontjes opslaan in map

Status
Niet open voor verdere reacties.

APOCALYPSE

Gebruiker
Lid geworden
25 feb 2003
Berichten
783
hoe kan ik icoontjes die in msn staan opslaan in een map?
want ik wil ze branden op cd?
 
Ik ga ervanuit dat je de emoticons bedoelt.

  1. Ga naar een willekeurige map.
  2. Ga naar mapopties (extra->mapopties)
  3. Kies het tabblad "Weergave".
  4. Zoek naar de volgende regel: "Extentie's voor verborgen bestandtypen verbergen".
  5. Haal het vinkje voor de regel weg.
  6. Klik op "Toepassen" en daarna op "OK".


  • Ga naar C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\
  • Zoek even naar de map die hoort bij je account (Dat is één van de mappen met nummers) en open die map.
  • Open de map "CustomEmoticons".
  • Verander de extentie op de volgende manier: Kies voor naam veranderen en haal dat weg en vervang dat door jpg of gif

Gewoon branden als *.dat-bestanden werkt niet. Wanneer je ze dan terugzet in die map werken ze niet.
 
C:\Documents and Settings\[gebruikersnaam]\Application Data\Microsoft\MSN Messenger\

ben naar deze map gegaan maar die bestaat niet eens huh ?
en ja ik heb de mappen zichtbaar gemaakt
 
[gebruikersnaam] ook vervangen door je eigen gebruikersnaam van je Windows-account??

Anders even het volgende doen: start->uitvoeren en daar het volgende intypen: Application Data

Dan ben je er ook:)
 
Geplaatst door rve123
[gebruikersnaam] ook vervangen door je eigen gebruikersnaam van je Windows-account??

Anders even het volgende doen: start->uitvoeren en daar het volgende intypen: Application Data

Dan ben je er ook:)

gelukt maar nu zie ik alleen dat bestanden?
 
Dat klopt, dus even mijn eerste reactie in het topic doorlezen:)
 
Zou wel moeten.

Open ze is met een afbeeldingsviewer.

Probeer het ook is als je ze opslaat als jpg.
 
he dat is vaag als ik die die mappen sluit en later weer terug ga zijn het gewoon weer dat bestanden?
 
Ja, want anders kan MSN Messenger er niet mee omgaan, dus even naar een andere plaats kopieren.
 
bij mij zie je alleen maar zo vierkantje met al die kleurtjes erin als ik het een andere naam geef?
 
Gekeken en beantwoord:).

Je was nog een stap vergeten;)
 
Als het goed is krijg je dan het volgende te zien:
attachment.php


Achter gif-bestandjes komt dan .gif te staan. Er staat ook nog een bat-bestand. Daar staat dan .bat achter.

Veranderen van naar doe je in jou geval voor .dat weg te halen en daar .gif neer te zetten.

Dit zal trouwens niet altijd werken. Andere mogelijkheden zijn:
  • .jpg
  • .png
 

Bijlagen

  • screenshot004.png
    screenshot004.png
    49,9 KB · Weergaven: 66
Geplaatst door rve123
Als het goed is krijg je dan het volgende te zien:
attachment.php


Achter gif-bestandjes komt dan .gif te staan. Er staat ook nog een bat-bestand. Daar staat dan .bat achter.

Veranderen van naar doe je in jou geval voor .dat weg te halen en daar .gif neer te zetten.

Dit zal trouwens niet altijd werken. Andere mogelijkheden zijn:
  • .jpg
  • .png

bij mij staat achter alle bestanden dat het dat bestanden zijn?
 
Geplaatst door APOCALYPSE


bij mij staat achter alle bestanden dat het dat bestanden zijn?
Dat .dat moet je vervangen door:
  • .gif
  • png
  • .jpg

Dus door één van de bovenstaande extentie's.
 
Laatst bewerkt:
Raar, het zou wel moeten werken.

Uit welke map heb je de ".dat"-bestanden en heb je ze ook van te voren verplaatst??

Maar anders even een complete beschrijving wat je doet. Inclusief de oude namen, en de namen waar je het in veranderd.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan