Idee voor programma

Status
Niet open voor verdere reacties.

WILLIAMXXX

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
29 nov 2006
Heej

heeft iemand een leuk idee voor een programma die gemaakt kan worden in VB.NET Of C#.NET???:thumb:

Laatst bewerkt:
maak een simpele game,je hebt 15 lucifers ,je speelt het tegen de pc om en om 1 ,2 of 3 lucifers wegpakken,wie de laatste pakt verliest

Ik heb het ook eens geprobeerd. Ik heb ook een AI gemaakt die bijna perfect speelt(er is maar een manier om het te verslaan).

Laatst bewerkt:
Zeker weer dat het wordt gespeeld in opdrachtpromt.exe?

bij mij gaat het meer om gamplay. En bij jou draait het alleen onder windows zeker?

Ha jongens.. ik had deze pagina nog niet gezien, maar ben ook al een poosje bezig met het spel! Ik probeer zo veel mogelijk met Photoshop te maken:thumb: !

Kijk even op: www.freewebs.com/ronaldgrootjebbink/programmas.htm

Klik op Het Lucifer Spel. Het is nog niet helemaal af.. ben ondertussen al weer verder en zal proberen het binnenkort weer even te uploaden!

Greetz Ronald!:)

Ha jongens.. ik had deze pagina nog niet gezien, maar ben ook al een poosje bezig met het spel! Ik probeer zo veel mogelijk met Photoshop te maken:thumb: !

Kijk even op: www.freewebs.com/ronaldgrootjebbink/programmas.htm

Klik op Het Lucifer Spel. Het is nog niet helemaal af.. ben ondertussen al weer verder en zal proberen het binnenkort weer even te uploaden!

Greetz Ronald!:)

Als je goed kijkt zie je dat deze personen gebannen zijn, dus die gaan niet meer antwoorden ;)

Sorry had het niet goed gezien!! Maar kan me er wat bij voorstellen:thumb:

Ronald!

Als je goed kijkt zie je dat deze personen gebannen zijn, dus die gaan niet meer antwoorden ;)

Toch kunnen ze weer antwoorden...

Maar vraag aan RonaldGJ wat is er zo verschrikkelijk goed aan photoshop?

Met paint dat bij windows zit kan ik nog beter tekenen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan