identiteiten in outlook expres

Status
Niet open voor verdere reacties.

huybrechts

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
10 dec 2003
Hallo,
Ik ben aangesloten bij skynet in Belgie. Ik heb 4 alias adressen aangemaakt voor email te versturen in outlook
Ik heb nu 4 identiteiten aangemaakt voor 4 verschillende personen.
Het probleem dat ik heb is dat alle mails in alle identiteiten terecht komen
is het mogelijk dat de mails van iedere identiteit slechts terecht komen in ieder zijn identiteit.
Van pKNIP@skynet.be (zo zie je wie die verstuurd )heeft naar cKNIP@skynet.be en bv van jKNIP@skynet.be naar pKNIP@skynet.be.
Dus graag dat men kan zien wie de mail verstuurd heeft. Elke mail gericht aan een bepaalde persoon in zijn eigen indentieteit.
Ik hoef geen mails te zien van mijn vrouw en kinderen en zij van mij ook niet
Nu krijg ik overal alles te zien
dank u reeds op voorhand

[Moderator-Edit] Emailadressen verborgen [/Edit]
.

Laatst bewerkt door een moderator:
Hoi,

Kortweg: nee.
Waarom: een 'alias' is letterlijk wat het zegt: anders genoemd of schuilnaam.
Die vier aliassen zijn dus niets meer dan 'andere namen' die verwijzen naar dezelfde E-mailaccount.
Om goed te regelen wat jij wilt, moet je bij Skynet extra mailaccounts of -boxen aanmaken.
Het maximale aantal is afhankelijk van het abonnement, dat je bij Skynet hebt:
Klik hier voor het overzicht

Daarin kan je zien dat het 'Go', 'Plus' en 'VDSL Boost' -abonnement resp. 4, 8 en 8 mailboxen toestaan, de overige allen maar één.

Een alternatief kan zijn, dat de anderen onder Gmail een account aanmaken, dat ook zonder moeite als pop-account in OE is onder te brengen

Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik de emailadressen even verborgen. Er komen hier (helaas) ook spammers.

bedankt

Hallo,
Dit is een zeer duidelijk antwoord.
Heb inderdaad mailboxen bijgemaakt en alles opgelost
nogmaals
bedankt
voor mij mag dit punt afgesloten worden

:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan