IE 6 SP1 voor windows ME wordt niet volledig geinstalleerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Fanny2

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2006
Berichten
15
Hoi all,

Ik heb gisteren internet explorer IE6 SP1 voor windows ME opnieuw geinstalleerd, omdat dit een probleem zou oplossen met de active X control volgens de Microsoftsite, maar nu wordt hij niet volledig geinstalleerd (geavanceerd schrijven lukt niet om te installeren). Nu krijg ik iedere keer als ik de PC opstart de melding: IE is niet volledig geinstalleerd, wilt u verder gaan of opnieuw installeren? Sluit eerst alle toepassingen af.
Ik heb van alles proberen af te sluiten, maar het lukte nog steeds niet. Heb het zelfs in veilig modus geprobeerd, maar dan krijg ik nog steeds de melding dat ik eerst alles moet afsluiten voordat ik installeer.

Heel irritant. Het liep goed voorheen. Heb een systeemherstel gedaan, maar die zegt dat er niets te herstellen valt en gaat dus niet terug naar een punt in het verleden.

Wie weet raad?

Gr. Fanny:confused:
 
dat is het zelfde probleem waar ik ook tegenaan ben gelopen
het is zo te verhelpen
start de computer gewoon op en ga naar start en dat programma`s ga dan naar opstarten.
daar staat iets in over internet explorer update (ik weet zo niet meer hoe maar zo iets) en dat moet je verwijderen en dan weer de pc herstarten en klaar.
 
Probleem verdwenen

Hoi,

Ik weet niet wat ik gedaan heb, maar ik krijg de melding niet meer als ik opstart.... vreemd he? Nou ja... probleem verdwenen dus. :)

Nog bedankt voor het meedenken. :thumb:

Gr. Fanny
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan