ie 6 verwijderen

Status
Niet open voor verdere reacties.

Crime

Gebruiker
Lid geworden
23 mrt 2008
Berichten
189
ik moet ie 6 verwijderen.
Hoe doe ik dit.
Nee, het staat niet bij software en bij program files alles verwijderen helpt niet, het komt gewoon weer terug, heel leuk allemaal, maar ik moet dit wel verwijderen
 
welke windows versie is het dan?
En waarom moet je eigenlijk IE6 verwijderen? in de mappen bij program files moet je ze niet verwijderen!

Ga naar configuratiescherm en dan software en dan windows onderdelen. Zo kan je dacht ik IE6 eruit halen... Mits je XP hebt....

Groetjes, Pim
 
welke windows versie is het dan?
En waarom moet je eigenlijk IE6 verwijderen? in de mappen bij program files moet je ze niet verwijderen!

Ga naar configuratiescherm en dan software en dan windows onderdelen. Zo kan je dacht ik IE6 eruit halen... Mits je XP hebt....

Groetjes, Pim

Daarmee wordt de toegang in het menu start verwijderd, hier heb ik natuurlijk niks aan, nee, kijk, mijn laptop is nou niet zo snel, en ik gebruik ie niet, maar ie zit er standaard in en er is geen uninstal. Ik heb XP home edition.
 
De snelheid van je laptop heeft weinig te maken met al of niet aanwezig zijn van IE6.
 
De snelheid van je laptop heeft weinig te maken met al of niet aanwezig zijn van IE6.

Maar wel met dat er zo min mogelijk opstaat.




En trouwens, ie6 WIL ik er gewoon niet op hebben staan.
 
Hoi !

Oplossing van pimmie89 is wel degelijk correct !

Als je gewoon update naar IE 7 ben je IE 6 ook kwijt.....

En een programma maakt je PC/laptop niet langzamer als het niet mee op start.

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Oplossing van pimmie89 is wel degelijk correct !

Als je gewoon update naar IE 7 ben je IE 6 ook kwijt.....

En een programma maakt je PC/laptop niet langzamer als het niet mee op start.

Greetz,

Harry.

Ik heb het gebrobeerd, het verdwijnt alleen in je menu start, ik kan het gewoon nog opstarten. Ik heb op mijn andere pc upgedate naar ie 7 en daar kan ik trouwens ook ie6 nog opstarten, en ook ie7.
 
Hoi !

Tja......

Voor alle zekerheid het nog even nagegaan op een XP-machine, zojuist nieuw geinstalleerd en ge-update (XP SP3).

Ik kan je verzekeren dat na de update tot IE 7, IE 6 nier meer op te starten is.

Toen even IE7 verwijderd via configuratiescherm - software - windowsonderdelen toevoegen of verwijderen en daar heb je een punt: inderdaad is alleen de toegang uit het menu Start en van bureaublad verwijderd.

Het blijkt dus dat IE een onverwijderbaar deel van XP is.

Wat je zou kunnen doen is: met nLite een XP-CD naar je eigen wensen maken.
Met nLite kun je naar believen XP afslanken tot een dikke 100 Mb.

http://www.google.nl/search?q=nlite...f&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL285NL285&aq=t&aq=t

Greetz,

Harry.
 
Hoi !

Tja......

Voor alle zekerheid het nog even nagegaan op een XP-machine, zojuist nieuw geinstalleerd en ge-update (XP SP3).

Ik kan je verzekeren dat na de update tot IE 7, IE 6 nier meer op te starten is.

Toen even IE7 verwijderd via configuratiescherm - software - windowsonderdelen toevoegen of verwijderen en daar heb je een punt: inderdaad is alleen de toegang uit het menu Start en van bureaublad verwijderd.

Het blijkt dus dat IE een onverwijderbaar deel van XP is.

Wat je zou kunnen doen is: met nLite een XP-CD naar je eigen wensen maken.
Met nLite kun je naar believen XP afslanken tot een dikke 100 Mb.

http://www.google.nl/search?q=nlite...f&ie=UTF-8&rlz=1B3GGGL_nlNL285NL285&aq=t&aq=t

Greetz,

Harry.

Nou in ieder geval bedankt voor dat programma.
Dat ga ik zeker eens uitbroberen.
Maar ik kan niets downloaden ( dus ook niet de ie7 update ) want dan doet mijn hele laptop raar,
en ik gebruik firefox al, en daarom moet ie6 dus gewoon weg.
Nouja, ik zou die nlite installatie dan even op mijn memory stick zetten ( hopen dat die laptop niet flipt ).
In ieder geval bedankt.

Rick
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan